Dit is zonder twijfel het meest luxueuze
hotel waar ik ooit heb verbleven. Vanaf
het moment dat we de parkeerplaats op
liepen, werden onze koffers als bij
toverslag naar onze kamer gebracht -
hoewel het waarschijnlijk gewoon de
inspanning van de portier was. De
receptionist was zeer deskundig en
efficiënt, ze regelde vlot onze
ontbijtreserveringen en regelde zelfs
dat we later konden uitchecken. Nadat ze
ons naar onze kamer bracht en ons een
rondleiding gaf - misschien een
tikkeltje overdreven voor slechts één
kamer (oké, twee als je de badkamer
meetelt) - realiseerde ik me dat ik
misschien niet het slimste jongetje van
de klas ben, maar ook ik kon dit prima
aan.
Het comfortabele bed kon worden
aangevuld met stevigere kussens als we
dat wensten. De kamer was rijkelijk
voorzien van badjassen, slippers en
zachte handdoeken. Hoewel we uitkeken op
het dak van het aangrenzende gebouw,
brachten we weinig tijd door met naar
buiten staren. We verplaatsten ons
ontbijt van beneden naar onze kamer, wat
heel eenvoudig was door onze bestelling
op de deur te plaatsen. Als ze niet
opletten, stel ik me voor dat ze een
huiself zouden inhuren om de
ontbijtbestellingen van de deurknoppen
te halen.
Hoewel ik nu besef dat ik een sok mis,
zou het zomaar kunnen zijn dat mijn
verstrooide gedrag ertoe heeft geleid
dat een personeelslid ook zoekgeraakt
is. Oeps.