ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Iberostar Saphir Palace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na mijn verblijf in jullie hotel wil ik graag mijn ervaring delen, en ik moet zeggen dat het allesbehalve positief was. Het was mijn eerste en laatste keer in jullie accommodatie. Allereerst liet de hygiëne van de kamer veel te wensen over. De toiletruimte was in een verschrikkelijke staat en duidelijk niet goed schoongemaakt, en de algehele kamer was ronduit vies. Bovendien was de kluis kapot. Wat betreft het eten, de buffetten waren teleurstellend. Er was wel wat keuze, maar de kwaliteit en smaak ontbraken. De gebakjes waren van zeer slechte kwaliteit, alsof ze uit de jaren 1970 kwamen. Het was echt teleurstellend. Het personeel was gedeeltelijk professioneel en vriendelijk, maar helaas leken sommige medewerkers moeite te hebben wanneer hen om hulp werd gevraagd. Als iemand die zelf in de hotelbranche werkt, weet ik wat klantenservice zou moeten inhouden. Een specifiek punt dat me stoorde, was het gevoel dat er verschil werd gemaakt in behandeling op basis van nationaliteit. Buitenlandse gasten leken beter behandeld te worden dan Arabische klanten, wat onacceptabel is. Wat betreft de all-inclusive service was het nog teleurstellender. We mochten zelfs geen blikjes drank meenemen, alleen plastic bekers, en zelfs water was beperkt. Ik was ziek tijdens mijn verblijf en kon niet uit bed komen, dus mijn collega vroeg om wat eten op de kamer te laten bezorgen. Het antwoord was dat het niet toegestaan was om eten op de kamer te hebben, wat onaanvaardbaar is voor een hotel van deze categorie. Als klap op de vuurpijl leek een bellboy alleen bereid om bagage te dragen als er een fooi werd gegeven. Anders bewoog hij niet. Kortom, ik ben zeer teleurgesteld en raad dit hotel ten zeerste af. Het was verre van wat men zou verwachten van een hotel in deze klasse.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een memorabele beleving! Mijn recente verblijf in dit etablissement was werkelijk buitengewoon. De fascinerende panorama's vanuit mijn kamer gaven elke dag een betoverend gevoel, alsof ik leefde in een levendig schilderij. Wat ons verblijf echt exceptioneel maakte, was het attente personeel. Ze stonden altijd paraat, met een glimlach en bereidheid om ons te assisteren op elk moment van de dag. Een speciale shoutout naar een jonge medewerker genaamd Nidhal, die zijn persoonlijke contactgegevens achterliet, waardoor we op elk moment vragen konden stellen. De dienstverlening was foutloos tot aan ons vertrek. Ondanks de oorspronkelijke uitchecktijd van 11:00 uur, mochten we de kamer behouden tot 14:00 uur vanwege onze latere pendeldienst naar de luchthaven. Alsof dat nog niet genoeg was, werd ons zelfs een lunch aangeboden, geheel kosteloos. Ik beveel deze locatie van harte aan aan eenieder die op zoek is naar een rustgevende vakantie met top-notch service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn verblijf van een week in dit hotel was een hele ervaring. Hoewel de buitenkant er prima uitzag, ontdekte ik bij nadere inspectie enkele tekortkomingen. Het eten liet te wensen over, met lange wachttijden bij het fornuis en beperkte keuzes van matige kwaliteit. Gelukkig was mijn kamer een oase van rust, met een prachtig uitzicht, een smetteloze badkamer, een comfortabel bed en een tv. Het hotel heeft zeker potentieel, maar zou baat hebben bij wat renovatie om het naar een hoger niveau te tillen. Hoewel het geen vijfsterrenervaring was, verdient het wat mij betreft wel 4 sterren, mede dankzij het vriendelijke personeel. Vooral de animatiemeisjes verdienen lof, zij hebben mijn verblijf echt bijzonder gemaakt door leuke activiteiten te organiseren en constant met een glimlach rond te lopen. De inzet van het personeel, met name de animatoren, heeft mijn tijd in dit hotel onvergetelijk gemaakt. Dus bedankt meiden en alle andere medewerkers voor jullie bijdrage aan een fantastisch verblijf ❤️.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel verdient absoluut een warme aanbeveling. We verbleven hier tijdens een reis met mijn 9-jarige dochter en werden volledig in de watten gelegd. De kamer was prachtig en brandschoon, met een adembenemend uitzicht op de zee. Het personeel was ontzettend vriendelijk en stond altijd klaar om te helpen en nuttige informatie te verstrekken. We hebben onze excursies via het hotel geboekt en die waren fantastisch. De algehele sfeer van het hotel was heerlijk ontspannend en de spa bood hoogwaardige behandelingen met vriendelijk personeel. Het eten was een waar genot, met een uitgebreide keuze aan heerlijke gerechten. Zelfs mijn kritische dochter genoot van haar favoriete maaltijden, die speciaal voor haar bereid werden. De gastvrijheid en glimlach van het personeel maakten echt het verschil. We kijken er nu al naar uit om opnieuw te verblijven in dit prachtige hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Prachtig icoon van verfijning.



© 2007-2025 ReisChecker.nl