ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip Al Barsha

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De receptionist, genaamd Pramod, had een houding die allesbehalve vriendelijk was. Bovendien hing er in de gangen een onaangename geur die verdacht veel leek op schimmel die uit het tapijt opsteeg. Ik was absoluut niet te spreken over deze plek en voelde me allesbehalve welkom.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het grootste pluspunt van dit hotel is de gunstige ligging op slechts vijf minuten lopen van het dichtstbijzijnde metrostation. De kamers zijn weliswaar wat gedateerd en het meubilair vertoont duidelijke tekenen van slijtage, maar voor een kort verblijf voldoet het zeker. Het lijkt mij één van de voordeligste opties met een goede beoordeling op Agoda. Dus als je voor een paar dagen een betaalbare accommodatie zoekt, dan is dit zeker een goede keuze.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij de receptie had ik recentelijk een zeer onaangename ervaring. Het personeelslid, Promod, gedroeg zich niet alleen onbehulpzaam, maar was ook behoorlijk onvriendelijk tegen mij en mijn vrienden. We waren daar om enkele gasten te ontmoeten, maar hij weigerde ons, ondanks ons vriendelijke verzoek, hen te zien. Zijn houding en gedrag waren verre van professioneel, waardoor de sfeer onnodig gespannen werd. Het was ontmoedigend, vooral omdat we een hogere mate van service hadden verwacht. Deze ervaring zorgde ervoor dat we ons uitermate onwelkom en ontevreden voelden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb een fantastische tijd gehad gedurende mijn verblijf van 6 dagen bij Golden Tulip. Het personeel was uitzonderlijk, vooral de medewerker bij de receptie die ons met een glimlach en behulpzame houding heeft verwelkomd. We voelen ons hier echt op ons gemak en kijken er al naar uit om terug te keren. Bedankt voor alles! Groetjes, Shafqaat Ahmed - kamer 221.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstellende ervaring! Als doorgewinterde reizigers waren we geschokt door de slechte kwaliteit van dit hotel. Ondanks de 4 sterren die ze claimen te hebben, voldeed het niet eens aan een enkele ster. Het halfpension dat we hadden geboekt, bood weinig variatie bij het avondeten en het ontbijt was ronduit afschuwelijk. De oploskoffie, het gebrek aan kindvriendelijke opties en de goedkope sinaasappelsap uit een pak supermarkt lieten veel te wensen over. Toen we hierover klaagden, werden we aan ons lot overgelaten. Zelfs een babystoel was niet beschikbaar. De kamer was een regelrechte nachtmerrie. Schimmel op het badkamerplafond, smerig tapijt en gebrek aan schoonmaakdiensten zorgden voor een onaangename ervaring. De versleten en kapotte meubels droegen niet bij aan het comfort. De kamers waren kleiner dan op de foto's leek. Schoonmaakploegen maakten slechts het bed op, legden handdoeken neer en lieten het daarbij. Zelfs toen mijn dochter over het tapijt had overgegeven, weigerden ze het schoon te maken en lieten ze het gewoon opdrogen. Na gebeld te hebben, was het pas halverwege de vakantie dat ze het beddengoed vervingen. Het personeel gaf blijk van desinteresse en was niet behulpzaam. Het is onbegrijpelijk dat dit hotel nog steeds open is. Het was een werkelijk verschrikkelijke ervaring die ik niemand zou aanraden.



© 2007-2025 ReisChecker.nl