ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sunshine

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Vanavond verbleef ik in kamer 2080, die volgens de ober een upgrade had gekregen. Het was een aangename verrassing! De kamer was ruim met twee comfortabele eenpersoonsbedden en voelde fris en opgeruimd aan. Wat een goede prijs-kwaliteitverhouding voor een verblijf in Taiwan! Het water in de badkamer was krachtig en lekker warm, wat erg fijn was. Het bed was voor mij persoonlijk een beetje aan de harde kant, maar dat is natuurlijk subjectief. De kamer en badkamer waren allebei ruim en goed onderhouden. Het hoogtepunt was het ontbijt, dat een uitgebreid assortiment bood. Van salades en desserts tot roerei en versgebakken brood, er was voor ieder wat wils. Een speciale vermelding voor de omelet, die ter plekke door een toegewijde kok werd bereid. Kortom, een zeer aangenaam verblijf met alle nodige voorzieningen en een heerlijk ontbijt om de dag goed te beginnen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens ons verblijf op 16/11 werden we begroet door onvriendelijke medewerkers bij de receptie, die er nors uitzagen. De service was kil en onpersoonlijk, en het glimlachende logo op hun kleding leek ironisch. Voor een viersterrenhotel zou de ontvangst beter moeten zijn. Het douchewater in het hotel was onstabiel, soms te warm en dan weer te koud. Hoewel het toilet een waterbesparend model was, was de spoeling erg zwak. Het ontbijt was redelijk, niet slecht maar ook niet bijzonder lekker. Gelukkig was er genoeg om goed gevuld te raken. Een positief punt was dat de kamer en de omgeving erg rustig en schoon waren, wat zeker het vermelden waard is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onze oprechte dank aan het hotel voor de verrassende upgrade naar de luxueuze executive suite. De kamer is royaal opgezet en voorzien van moderne voorzieningen zoals een flatscreen tv, stereo, en een selectie aan films. Ook de Japanse badjas en antiek massief houten meubilair dragen bij aan de sfeer van luxe en comfort. Het toilet is van hoge kwaliteit en de aanwezigheid van RO-water in de badkamer is een verfrissend extraatje. De voorzieningen zoals shampoo en douchegel maken het verblijf nog aangenamer. De ligging van het hotel, op slechts 6 minuten van het dichtstbijzijnde MRT-station, maakt het een ideale uitvalsbasis voor het verkennen van de stad. Ondanks dat het hotel al wat ouder is, is het duidelijk dat er zorg is besteed aan renovatie en onderhoud, waardoor alles er netjes en schoon uitziet. Het enige nadeel is het ontbreken van parkeergelegenheid, waardoor het meer geschikt is voor reizigers die afhankelijk zijn van het openbaar vervoer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens mijn recente reis naar China verbleef ik twee weken in het Sunshine Hotel. Helaas werd ik tijdens mijn verblijf gestoord door beten van muggen, waardoor mijn man en ik 's ochtends vroeg met tientallen beten op onze benen wakker werden. Het hotel reageerde traag en bood ons alleen een kamerwissel aan zonder enige vorm van compensatie. Bij binnenkomst in het hotel viel me direct een onaangename geur op, en de kamers waren erg vochtig. Het overweldigende oranje licht van de airconditioning aan de muur maakte het moeilijk om te slapen zonder het aan te laten staan. De fitnessruimte was verouderd en lawaaierig, waardoor ik de faciliteiten als onaantrekkelijk ervoer. Na deze teleurstellende ervaring zal ik niet alleen zelf niet terugkeren naar het Sunshine Hotel, maar ik zal het ook niet aan anderen aanbevelen. Ik hoop dat het hotel hun kamers en faciliteiten zal updaten om het verblijf van gasten te verbeteren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na meerdere keren in dit hotel te hebben verbleven, was mijn recente ervaring helaas niet positief. Na ons vertrek uit Taiwan realiseerden we ons dat we persoonlijke spullen in de kamer hadden achtergelaten. We vroegen onze familie in Kaohsiung om met het hotel contact op te nemen, maar kregen te maken met verschillende receptionisten. De eerste man was beleefd, maar later kregen we een vrouw aan de lijn met een negatieve houding die zei dat er niets was gevonden. Ondanks onze zekerheid over de verloren items, bleef het hotel ontkennen en leek het alsof ze er geen moeite voor wilden doen. Het zorgde voor frustratie en de twijfel of het hotel wel goed omgaat met de eigendommen van hun gasten. Het is jammer dat als je iets vergeet, de kans klein is dat je het terugkrijgt. Ook waren er wat vreemde situaties in de kamer, zoals een rode matras die van het bed naar onder de salontafel werd verplaatst. Daarnaast werd elke dag na het schoonmaken de stop in de wastafel niet verwijderd, waardoor het water bleef staan. Ik begreep niet waarom dit gebeurde. Ik heb een boodschap achtergelaten om nog een reactie te krijgen. Hopelijk verbetert de service van dit hotel in de toekomst.



© 2007-2025 ReisChecker.nl