ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Millennium

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het in- en uitchecken verliep vlot zonder enig ongemak. De kamer was over het algemeen in orde, behalve voor de eigenaardige geur die wat weg had van curry. Het duurde even voordat we eraan gewend waren, maar het bleef een storende factor. Gelukkig was er altijd voldoende parkeergelegenheid aan de straatkant, recht tegenover het verblijf. De locatie was ideaal, want het was dicht bij zowel de luchthaven als het stadscentrum, wat ontzettend handig was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een maand geleden zijn mijn gezin en ik vanuit Saoedi-Arabië naar het Millennium Doha Hotel gereisd. Helaas was onze ervaring daar verre van ideaal. De ontvangst was teleurstellend, de kamers lieten te wensen over en de service liet veel te wensen over. Het leek alsof het personeel niet de nodige aandacht schonk aan hygiëne, aangezien het beddengoed niet schoon was. Elke keer dat we bij de receptie om hulp vroegen, duurde het tot de volgende dag voordat er actie werd ondernomen. Dit hotel is zonder twijfel een van de slechtste waar we ooit hebben verbleven. Het team bestond voornamelijk uit Libanees personeel, maar hun aanwezigheid voelde even onopvallend als hun afwezigheid. Toen we onze klachten met een medewerker deelden, was haar reactie: 'Maak je geen zorgen, mij kan niets overkomen.' Dit soort gelaten houding droeg niet bij aan een positieve ervaring. Helaas kan ik geen betere beoordeling geven dan deze: het gebrek aan service en kwaliteit van de kamers maakt dat ik dit hotel niet zou aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische tijd hebben we gehad! De kamers waren spik en span, alhoewel de airconditioning nog iets beter kon worden afgesteld om de temperatuur optimaal te regelen. Het ontbijt was een feestje op zich en de ligging van het hotel was perfect met tal van winkels en supermarkten om de hoek. Het personeel, met name mevrouw Malak, was uiterst vriendelijk en professioneel, en wist precies hoe ze met gasten moest omgaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik hoop echt dat ze meer aandacht besteden aan de schoonmaakmedewerkers en dat alles goed komt. Toen ik aankwam, merkte ik dat het favoriete T-shirt van mijn zoon plotseling verdwenen was. Na vijf dagen van nervositeit belde ik eindelijk de receptie. Gelukkig kwam het T-shirt uiteindelijk tevoorschijn in de was, zonder dat ik er specifiek om had gevraagd, en het was nog niet eens gewassen! Toen ik aankwam in Riyadh en mijn koffer opende, ontdekte ik tot mijn teleurstelling dat de cadeautjes die mijn zoon voor zijn vrienden had gekocht, ontbraken. Dit zorgde voor de nodige frustratie en ongerustheid. Ik maakte me zorgen over hoe goed ze letten op zijn bezittingen. Het is belangrijk om de betrouwbaarheid en integriteit van het personeel te controleren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Fijn hotel met een vredige sfeer en handige voorzieningen in de omgeving zoals kantoorbenodigdheden en winkels. Er zijn verschillende cafés en mini-restaurants in de buurt, hoewel de opties voor vegetariërs beperkt zijn. Over het algemeen een prettig verblijf met alles wat nodig is binnen handbereik.



© 2007-2025 ReisChecker.nl