ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Jal City Kannai

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik verbleef hier voor een korte trip om een honkbalwedstrijd bij te wonen. Het personeel bij de receptie was uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam, wat ik erg waardeerde als iemand die gewend is aan de rust van het platteland. Deze accommodatie, gelegen in een kalme buurt, bood een aangename afwisseling ten opzichte van de drukte van Sakuragicho. Met slechts een korte taxirit van 1000 yen naar Minato Mirai en de nabijheid van het Yokohama-stadion, was deze locatie ideaal voor mijn uitstapje. Ik zou zeker overwegen om hier in de toekomst weer te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De locatie van de accommodatie was top, in de buurt van levendige plekken zoals Chinatown en het stadion. Toen ik de kamer binnenkwam, voelde de sfeer meteen goed aan. Maar mijn verbazing was groot toen ik merkte dat het bed slordig was opgemaakt, met uitstekende lakens aan één kant en aan de andere kant die zorgeloos op de vloer hingen. Ondanks mijn ervaring met diverse verblijven, was dit toch wel een nieuwe en teleurstellende ontdekking voor mij. Opvallend was de stofophoping op de ventilatieopeningen en andere oppervlakken, samen met vlekken op de muur die leken op opgedroogde drankspatten - wat wees op een oppervlakkige schoonmaakroutine. Deze onverwachte kwaliteit van hygiëne was een domper, vooral omdat de naam JAL hoog werd gehouden. Het feit dat oudere recensies soortgelijke klachten bevatten en dat de manager zich op dezelfde manier verontschuldigde, doet me afvragen of er wel echt ruimte is voor verbetering. Het merk JAL schept immers hoge verwachtingen... Helaas werden die niet volledig ingelost.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens mijn verblijf met mijn baby was ik onder de indruk van de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel bij het beantwoorden van mijn vragen. Hoewel sommige van de faciliteiten wat verouderd waren, zorgden ze ervoor dat we ons babybedje naar de kamer met een koffiezetapparaat konden verplaatsen. Een leuke verrassing was de mogelijkheid om de douche in een soort misty modus te zetten, wat zorgde voor een aangename ervaring tijdens het wassen van mijn gezicht. Ik was ook blij dat ik babyvoeding kon opwarmen in de magnetron bij de receptie en de glimlachende dame die me hielp maakte mijn verblijf nog aangenamer. Het ontbijtbuffet was verrukkelijk en de rookruimte op de eerste verdieping was goed verzorgd, waardoor ik me extra op mijn gemak voelde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het is geen geheim dat ik regelmatig verblijf in dit hotel, maar eerlijk gezegd, de badkamer is een blijvende bron van ergernis. Na mijn derde bezoek voelde ik me geroepen om mijn ervaring te delen. Ik las een opmerking van een andere gast over het delen van informatie met het schoonmaakbedrijf om herhaling te voorkomen. Wat zouden ze daarmee bedoelen? De houding van het hotel dat de verantwoordelijkheid bij het uitbestede schoonmaakbedrijf ligt, gaf me een frons: "Ah, dus dat is hun houding." Het antwoord van de accommodatiemanager op beoordelingen begint verdacht te lijken op standaardteksten. Het voelt niet authentiek aan en doet afbreuk aan de reputatie van het hotel. Eerlijkheid over het feit dat ze goedkopere schoonmaakdiensten kunnen inschakelen om de prijs laag te houden, had ik meer kunnen waarderen. Vooral nu de prijzen recentelijk zijn verhoogd, voelt het frustrerend. Laat me ook nog even delen wat me tot nu toe is opgevallen. De schimmel tussen het bad en de muur in elke kamer is een onaangename verrassing. Zou het niet mogelijk zijn om op zijn minst de zichtbare plekken grondig schoon te maken? Het tapijt oogt vaak stoffig en er zijn haren te vinden. Ook de kwaliteit van de badhanddoeken is ondermaats. Worden ze niet regelmatig verschoond? De dekbedden en kussens zijn te dun en bieden weinig comfort om lekker op te slapen. Het merendeel van het personeel lijkt vriendelijk, maar de kwaliteit van beddengoed en schoonmaak laat te wensen over. En laten we het nog eens hebben over de wifi. Het laat veel te wensen over, serieus. Het is niet om aan te zien - eh, om mee te verbinden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit was mijn eerste keer in dit hotel. Ik verbleef hier voor een concert in Shin-Yokohama, maar koos ook voor deze plek vanwege de gunstige ligging om Yokohama te verkennen. Hoewel ik aanvankelijk wat twijfels had vanwege negatieve recensies over de hygiëne, bleek de kamer toch goed schoongemaakt te zijn en kon ik comfortabel verblijven. Er waren wat vlekken op de bank en muur, maar dat hinderde me niet aangezien ik er niet veel gebruik van maakte. De locatie beviel me erg en ik overweeg zeker om hier in de toekomst nog eens te verblijven, mits ze de schoonmaakstandaarden op peil houden. De ontvangst bij het inchecken was vriendelijk, maar bij het uitchecken was de service wat zakelijker en neutraal.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl