ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Chisun

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De locatie is echt top. Het hotel ligt dichtbij het station en heeft een aangrenzende supermarkt en veel eetgelegenheden in de buurt. Maar eerlijk gezegd, de faciliteiten (vooral de kamers) zijn verouderd en onhandig. De badkamer is klein, de douchekop zit te hoog en er is bijna geen ruimte om spullen neer te zetten, waardoor er veel onnodige leegte is. Hoewel het toilet een bidet heeft, is er geen verwarmde zitting, dus je moet je in deze tijd van het jaar erop voorbereiden. In de koelkast staat dat je de knop binnenin moet draaien om hem te gebruiken, maar de knop is kapot en werkt niet. Het ergste was dat de airconditioning niet werkte en de kamer koud was. Er waren wel een aan/uit-knop en een temperatuurregelaar, maar zelfs op de hoogste stand bleef het koud. Als ik de keuze had bij een volgende gelegenheid, zou ik deze waarschijnlijk niet opnieuw kiezen, haha.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer en voorzieningen waren redelijk zoals beschreven door andere gasten, al moet ik zeggen dat de wc-bril een verrassende verwarmingsfunctie had. De airconditioning kan alleen aan of uit, wat in het midden van de zomer en winter wat ongemakkelijk kan zijn. Persoonlijk vond ik het ontbijt erg smakelijk en gevarieerd. Het hotel lijkt eigenlijk te goedkoop voor wat het biedt. Mensen die klagen, moeten realistischer verwachtingen hebben. Voor die prijs kun je geen luxeontbijt verwachten zoals in een high-end hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Met grote teleurstelling schrijf ik deze beoordeling vanaf mijn locatie. De geur die uit de badkamer komt is werkelijk onverdraaglijk. Het lijkt alsof er een mix is van onaangename geuren die mijn neus niet kan verdragen. Het roept herinneringen op aan vervlogen tijden in een park. Is het mogelijk dat er kleding wordt opgehangen die jarenlang niet is gewassen? Dit beleid zal de sfeer van elke kamer beïnvloeden. Het idee om hier te moeten douchen is al onaangenaam genoeg, laat staan om hier morgenochtend mijn gezicht te moeten wassen. Dit zou zelfs tot fysieke ongemakken kunnen leiden. Het is zeldzaam dat ik zo'n negatieve beoordeling geef, deze ervaring heeft me echt boos gemaakt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik koos voor dit hotel vanwege de nabijheid van het treinstation. Het personeel bij de receptie was vriendelijk en behulpzaam. De kamer was van een standaardformaat voor een eenpersoonskamer. Hoewel de badkamer ruim was, rook het naar schimmel of riolering. Helaas waren er geen stopcontacten bij het bed, alleen op het bureau. De airconditioning kon alleen worden bediend met een aan/uit-knop, wat onhandig was. Ik werd gestoord door geluiden vanuit de gang en aangrenzende kamers. Ik maakte me zorgen over de schoonmaak, vooral toen ik zag dat er waarschijnlijk medicijnen van de vorige gast op de vloer lagen. De afwezigheid van verduisteringsgordijnen zorgde ervoor dat het te fel was in de kamer. Het ontbijt had minder keuzes dan ik had verwacht. Opvallend was dat het personeel afzonderlijke gerechten zoals curry serveerde, misschien voor vaste klanten of bekenden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn verblijf in het Chisan Hotel in Koriyama was echt een aangename ervaring. Het viel me op dat steeds meer hotels deze service aanbieden, maar wat ik vooral leuk vond was de koffie- en theevoorziening bij de receptie. Het is zo'n fijn gebaar! Het was heerlijk om met een kopje koffie naar mijn kamer te gaan en daar even tot rust te komen. De locatie is heel handig dichtbij het treinstation en de prijs voor een overnachting is zeer redelijk. De kamer had misschien een beetje een gedateerde uitstraling, maar gezien de prijs vond ik het nog steeds een goede deal. Wel merkte ik op dat de luchtroosters en de spoelknop van het toilet wat gebreken hadden. De badkamer had wel een bidet, maar geen verwarmde zitting. Ik koos er deze keer voor om geen ontbijt te nemen, maar hoorde dat je als je van tevoren boekt een bon kunt krijgen waarmee je met korting voor 1100 yen in plaats van 1300 yen kunt ontbijten. Naast het hotel zit een handige Seven Eleven, dus dat is echt super handig. Er zijn ook veel eetgelegenheden in de buurt, dus je hoeft je geen zorgen te maken over waar je kunt eten. Wat me ook opviel was hoe vriendelijk en beleefd het personeel bij de receptie en de schoonmaak was. Telkens als ik in Fukushima ben, word ik gecharmeerd door de aardige mensen daar en ook deze keer was geen uitzondering. Hun vriendelijkheid werkt echt helend.



© 2007-2025 ReisChecker.nl