ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Mitsui Garden

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst bij dit hotel zal je merken dat de receptie vaak onbemand is, wat de gebruiksvriendelijkheid niet ten goede komt. Ook de ondersteuning die je hier kunt verwachten laat te wensen over. De airconditioning werkt door het hele gebouw, maar schakelt na verloop van tijd uit, zelfs als je de instellingen hebt aangepast naar jouw voorkeuren. Het schoonmaakpersoneel doet zijn best, maar het gebruik van de MGH-app kan voor complicaties zorgen. De prijs die je betaalt staat niet in verhouding tot de kwaliteit van de dienstverlening. Als je de keuze hebt, zou dit hotel waarschijnlijk niet bovenaan je lijstje staan in vergelijking met de omliggende accommodaties.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst was de kamer nog niet klaar en moest nog schoongemaakt worden, wat resulteerde in ontbrekende handdoeken en geen stofzuiger. De kamer was te krap voor twee personen en het ontbijt was teleurstellend vanwege het beperkte aanbod. Bovendien was de badkamer erg klein. Ik had gehoopt op een ontspannen verblijf zonder stress, maar helaas was dat niet het geval. Het was echt jammer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ondanks dat het hotel nog steeds een goede kwaliteit biedt, is het duidelijk te zien dat de tand des tijds begint te knagen. Hoewel het misschien niet zo modern is als de nieuwe stadshotels, heeft het nog steeds een elegant karakter en zorgt het voor een aangenaam verblijf. Ik ben al een tijdje een trouwe gast van dit hotel, voornamelijk vanwege de gunstige ligging nabij het stadscentrum. Het ontbijt is smakelijk, maar ik herinner me dat het vroeger nog beter was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De gerenoveerde kamers zijn echt een comfortabele plek om te verblijven. De airconditioning zorgt voor de perfecte temperatuur en de grondige schoonmaak zorgt ervoor dat alles er tiptop uitziet! De verduisteringsgordijnen hielpen me om 's ochtends heerlijk te kunnen doorslapen. Het personeel bij de receptie was super vriendelijk en de schoonmakers groetten me altijd met een stralende glimlach, wat een fantastische sfeer gaf aan mijn verblijf. Het enige minpuntje was het ontbijt. Hoewel ik waardeerde dat ze hun best deden met het eten binnen het budget, miste ik een beetje sfeer. Er liep constant iemand rond met handdesinfectiemiddel en de dame bij de receptie was erg beleefd, maar soms iets te formeel. Het zou prima zijn geweest als ze gewoon hadden gezegd: "Laat je kaart achter als je klaar bent met ontbijten!” Ondanks deze kleine minpuntjes was mijn algehele ervaring toch positief! Ik zou zeker nog een keer terugkomen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het incheckproces is behoorlijk ongebruikelijk en niet bepaald gebruiksvriendelijk voor niet-Japanse bezoekers. Je moet namelijk inchecken via de computer. De kamers zijn compact en lijken meer geschikt voor een kort verblijf, waardoor het een typisch 'één nacht' hotel lijkt te zijn.



© 2007-2025 ReisChecker.nl