ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Al Dana Plaza

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De ligging van het hotel is fantastisch en ze bieden een scala aan diensten zoals trouwfaciliteiten en een eetgelegenheid. Het management en de service zijn van hoge kwaliteit. Het is een aanrader om evenementen of zakelijke bijeenkomsten daar te organiseren. Het hotel is goed bereikbaar vanuit alle delen van het land. Een nadeel is echter dat er geen parkeermogelijkheden beschikbaar zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De ervaring in dit hotel was ver beneden de verwachtingen. De organisatie liet te wensen over, de hygiëne was ver te zoeken en er leek weinig interesse te zijn in de gasten. Ik verzocht om mijn kamer om 10.00 uur schoon te maken, maar uiteindelijk gebeurde dit pas rond middernacht, wat erg vervelend was. De badkamer was niet geschikt voor een comfortabele douche. Het leek wel alsof je een boot nodig had om de kamer in te zwemmen na het douchen. Er waren vreemde geuren en problemen met de sanitairvoorzieningen. De matrashoezen waren niet fris en, ondanks de beweringen van het personeel, bleken ze niet schoon te zijn vanwege een defect strijkijzer. Er was slechts één strijkijzer in mijn kamer en wanneer een andere gast erom vroeg, moest deze uit een andere kamer gehaald worden. Al met al was dit veruit de slechtste hotelervaring die ik ooit heb gehad, en het verraste me dat dit hotel vier sterren heeft gekregen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vanavond verbleven we in dit hotel. Het was duidelijk ooit een prachtig gebouw, maar nu is het sterk verwaarloosd. Onze kamer was in erbarmelijke staat, totaal niet schoongemaakt. Zelfs nadat we vroegen om het schoon te maken, was het resultaat teleurstellend. Het personeel was ontzettend traag en leek weinig moeite te doen. Het ontbijt was ook ondermaats. Voor het eerst in een hotel heb ik geen koffie kunnen krijgen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De dienstverlening laat te wensen over, waardoor het soms moeilijk is om iemand bij de receptie te vinden die je begrijpt of rekening houdt met je wensen zonder dat je moet klagen. Het restaurant is niet helemaal op het niveau van wat je normaal in hotels zou verwachten. De kamers kunnen wat kil zijn, maar gelukkig is er een extra deken beschikbaar voor wat meer warmte. De kamers zijn echter wel heel rustig dankzij het uitstekende glas in de ramen. De badkamers zijn schoon en goed voorzien van toiletartikelen. Een puntje om op te letten is dat de stopcontacten van Engelse makelij zijn en niet dicht bij het nachtkastje te vinden zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamers waren ronduit smerig, met vlekken op de bedden en vloerbedekking die echt nodig aan vervanging toe was. De badkamer leek alsof er al tijden niet schoongemaakt was. Bovendien lag het hele hotel bezaaid met sigarettenpeuken. Het eten was ofwel te zout of juist smaakloos, een teleurstellende ervaring.



© 2007-2025 ReisChecker.nl