ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Merdeka Palace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik verbleef hier vier nachten voor zakelijke doeleinden en heb gemengde gevoelens over mijn verblijf. Hoewel het hotel ooit grandioos was, lijkt het nu toe te zijn aan een grondige renovatie. Onze suite was ruim, maar vertoonde helaas tekenen van slijtage en had dringend onderhoud nodig. Vlekken en tapijten bij de ramen? Niet ideaal. Gelukkig was de lobby wel mooi ingericht. De fitnessruimte daarentegen was een teleurstelling; het leek recht uit de jaren 90 te komen en was slechts geopend van 10.00 tot 18.00 uur, met sluiting op maandag.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Op 18 februari verbleef ik voor het eerst in Kuching en het overtrof al mijn verwachtingen. Aanvankelijk twijfelde ik vanwege enkele negatieve recensies die ik online had gelezen, maar bij aankomst was ik aangenaam verrast. De receptioniste was ontzettend vriendelijk en onze Superior King Room was geweldig - helemaal niet zoals beschreven in de slechte reviews. Ik zal hier zeker weer verblijven en ik raad dit hotel van harte aan. De locatie is ook ideaal, met bezienswaardigheden zoals het Cultureel Museum, Merdeka Plaza, Darul Hana Bridge, Waterfront en Indian Street op loopafstand.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De dienstverlening is beneden alle peil, ze hebben wel een servicekamer om te bellen maar deze werkt niet. Je moet naar beneden gaan om strijkijzer te vragen. Ik weet wel dat de schoonmaak om 10 uur langs komt. Vervolgens zocht ik het telefoonnummer van de servicebalie en ik hield sleutel xde bij. Het voelt alsof de service van dit hotel slechter is dan die van hotels zonder sterren. De kwaliteit van het strijkijzer is vreselijk en er zijn betere adoptiemogelijkheden. Mijn geluk was dat mijn vrouw niet op het laken lag, anders moest ik naar huis gaan om mijn kleren te strijken en kwam ik te laat. Ik heb nog nooit om dat strijkijzer gevraagd. Oh ja, de balie verontschuldigde zich en zei dat het huishouden om 10 uur zou langskomen. Ze boden hun excuses aan!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Helaas lijkt dit geen zinvolle tekst te zijn die herschreven kan worden. Als je een andere tekst hebt waarbij ik je kan helpen, laat het me dan weten!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel heeft duidelijk zijn beste tijd gehad - de kamers tonen tekenen van vocht en schimmel, met deuren en muren die wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Gelukkig is het personeel wel vriendelijk en het ontbijt voor 30RM per persoon is redelijk goed. Al met al zou ik echter niet aanraden om hier te verblijven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl