ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Far Hills Country

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Deze locatie doet zeker zijn naam eer aan met de spectaculaire uitzichten en het prachtige zoutwaterzwembad te midden van prachtig aangelegde tuinen die adembenemend zijn. Helaas schiet de rest op elk aspect van zo'n prachtige accommodatie tekort. Het management (of het gebrek daaraan) is afwezig, en het lijkt erop dat de 5 medewerkers met wie we in aanraking kwamen de enigen zijn die deze plek in leven houden. Ze moeten elkaars taken uitvoeren en daarbovenop nog meer doen dan hun beschrijving vereist. De administratie was een puinhoop, mensen moesten tot 3 uur wachten op hun kamers. Er waren geen barmedewerkers aanwezig tijdens de wachturen, de receptionist hielp ons. Beddengoed en matrassen werden door het hele hotel gedragen om mensen die kamers hadden geboekt onderdak te bieden. We hadden geboekt via booking.com en er stond niets in het dossier over de reservering of betaling. Om te zeggen dat de keuken overbelast was tijdens het diner was een belediging; sommigen van ons kregen eten terwijl anderen wachtten. We hadden zelfs burgers besteld die rauw waren en bedolven onder saus. Serveersters waren bezig met het schoonmaken van de kamers naast hun eigen werk en draaiden in cirkels om iedereen van dienst te zijn. We werden R2400 per De Luxe kamer in rekening gebracht en uiteindelijk kregen we er maar 1 van de 3. Ik vroeg om restitutie voor de slechte kamers die we hadden gekregen en dit werd van onze rekening afgetrokken. De handdoeken stonken naar zweet en we konden ze niet gebruiken, de bank in onze kamer rook naar urine, het matras van de De Luxe kamer uit een andere kamer rook naar afvoerreiniger. Ik klaag normaal gesproken niet, maar toen ik de omstandigheden zag waar het personeel onder moest werken, had ik medelijden met hen, gezien de eigenaren niet in Zuid-Afrika zijn (geen verrassing). Het balkon stond vol met kapot meubilair en we moesten een weg banen om 's ochtends van onze koffie te genieten. Dit is geen slavenarbeid meer. Neem meer personeel/obers/serveersters in dienst. Stel een manager aan. Zorg voor een gerenommeerde wasserij. Laat de administratieve medewerkers zich concentreren op boekingen en betalingen. Geef de chef een assistent. Laat het schoonmaakpersoneel speciale aandacht besteden aan de grondige reiniging van de kamers. Ik hoop echt dat dit helpt en wanneer ik in de nabije toekomst terugkom, zal er een ommekeer zijn. Het heeft me een maand gekost om dit te schrijven en ik voel dat er na talloze andere klachten nadat ik iets had meegemaakt, iets moet veranderen. Veel succes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens ons recente verblijf in Far Hills werden we helaas teleurgesteld door verschillende aspecten. Bij aankomst bleek het hotel nog niet helemaal gereed te zijn voor gasten, aangezien het buiten het seizoen was. We werden ingecheckt in een standaardkamer, terwijl we een deluxe kamer met bergzicht hadden geboekt. Uiteindelijk kregen we een afgelegen kamer toegewezen, zonder essentiële voorzieningen zoals airconditioning, een koelkast of zelfs beugels om een handdoek op te hangen. Het restaurant, dat volgens de website tot 15.00 uur geopend zou zijn, was gesloten toen we aankwamen. We moesten de chef-kok ontmoeten om te bespreken welke beperkte opties er waren, zoals pizza of wraps. Bij navraag bleek dat er weinig beschikbaar was, wat voor vegetariërs zoals ikzelf erg beperkend was. Het personeel was over het algemeen vriendelijk, maar leek beperkt te worden door het gebrek aan organisatie binnen het hotel. Het potentieel van de locatie werd niet volledig benut en het voelde verwaarloosd aan. Het leek niet ethisch om gasten te accepteren terwijl niet aan de verwachtingen kon worden voldaan. Hopelijk worden de verbeteringen doorgevoerd zodat het hotel zijn potentieel kan waarmaken en gasten een aangenaam verblijf kan bieden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik arriveerde om 15:30 om in te checken, maar kreeg te horen dat mijn kamer nog niet gereed was en dat het ongeveer 30 minuten zou duren. Na anderhalf uur vroeg ik opnieuw of mijn kamer klaar was, maar kreeg opnieuw te horen van niet. Ik vertelde het personeel dat ik rond 20:00 terug zou zijn omdat ik die avond met vrienden zou dineren. Toen ik rond 20:00 terugkwam, was mijn kamer nog steeds niet klaar. De verlichting op de gang naar mijn kamer werkte ook niet en ik gleed uit en viel van de trap. Ik zou dit hotel nooit aanbevelen aan iemand anders. De kamers zijn ook wat gedateerd. George en de omgeving zijn geweldig, maar dit hotel laat te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens ons verblijf van twee weken werden we betoverd door de schitterende locatie, genoten we van knusse en brandschone kamers en werden we culinair verwend met uitzonderlijk eten. De chef-kok verraste ons telkens weer met gevarieerde ontbijtgerechten, waardoor de maaltijden nooit eentonig werden gedurende ons hele verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De plek is werkelijk prachtig. Het is gemakkelijk toegankelijk voor mensen in een rolstoel. Het team van medewerkers is ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. We bezochten de locatie voor een bruiloft en het adembenemende landschap bood een spectaculaire achtergrond voor foto's. Het zwembad is prachtig, het eten werd punctueel geserveerd en was voortreffelijk van smaak. Ik betreur het dat we er niet hebben overnacht, want de tuinen, de badkamers en eigenlijk alles is er van een uitzonderlijke kwaliteit. Het meubilair is bovendien bijzonder stijlvol. Een bezoek hier is echt de moeite waard, zelfs als je gewoon langskomt voor een kopje thee.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl