ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Engelab

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik snap er echt niks van. In Teheran zijn er tal van prachtige hotels om uit te kiezen, dus waarom blijven mensen vasthouden aan dit specifieke hotel? Het is jammer om hier geld aan uit te geven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Hoewel dit hotel zichzelf graag profileert als een 4-sterrenaccommodatie, viel het in de praktijk behoorlijk tegen. Bij aankomst om 7 uur 's avonds hadden we al snel door dat hun service te wensen overliet. Het kostte ons een halfuur om een bellboy te vinden die onze bagage kon dragen, vervolgens nog eens 45 minuten om in te checken, en alsof dat nog niet genoeg was, moesten we ons zelfs registreren voor toegang tot de WiFi! De receptioniste bood haar excuses aan voor het ongemak, maar desondanks zou ik niet snel opnieuw voor dit hotel kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was absoluut een teleurstelling. Ondanks de $100 per nacht kreeg ik amper een plekje om te zitten. Wifi was nergens te bekennen, de gordijnen werkten niet naar behoren en de receptieservice was ronduit onbeschoft. Geen enkele bewoner van China zou hier willen verblijven; zelfs de meest basic verblijven op het platteland zijn comfortabeler dan dit! De lovende beoordelingen zijn overduidelijk nep en de foto's op de website zijn misleidend. Mijn advies aan mijn landgenoten: vermijd dit hotel ten alle tijden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De airconditioning laat te wensen over in verschillende delen van het hotel. Het buffeteten is niet van goede kwaliteit. Er hangt een muffe geur in de kamer. De onaangename geur uit de badkamer dringt de kamer binnen. Vermijd dit hotel absoluut. ??

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotelpersoneel, van de manager tot de schoonmakers en receptionisten, liet een gebrek aan professionaliteit zien en gedroeg zich onbeleefd. De essentie van gastvrijheid leek hier ver te zoeken. In plaats van samenwerking en vriendelijkheid, escaleerde zelfs het kleinste meningsverschil in een verbale strijd. Het was duidelijk dat training op het gebied van klantenservice en hotelmanagement dringend nodig was. Deze ontoereikende houding vertaalde zich helaas in vieze kamers en een ondermaatse dienstverlening. Dit hotel verdient absoluut geen enkele ster.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl