ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Seashells

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

Het is verbazingwekkend hoe snel de kwaliteit van een hotel binnen één jaar kan verslechteren. De kamers waren smerig en krioelden van ongewenste beestjes, het ontbijt liet veel te wensen over en er waren gevallen van diefstal gemeld. Kortom, deze vakantie was een regelrechte nachtmerrie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service4

In mei 2007 werd er een positieve recensie geschreven over dit hotel, maar inmiddels is de situatie volledig omgeslagen! Na een uitstekend verblijf vorig jaar, besloten we om dit jaar twee maanden te blijven. Wat kan er echter veel veranderen in zo'n korte tijd! Bijna al het personeel is vervangen omdat ze niet meer wilden werken onder de nieuwe manager. Dit heeft geleid tot gebrekkig Engels en veel fouten in de bestellingen. Het eten is van bedroevend slechte kwaliteit, de kamers zijn slecht schoongemaakt en de service is minimaal. De airconditioning was 2,5 weken kapot en er werd geen korting aangeboden. Beloftes werden niet nagekomen. Kortom, het management is erg slecht. Ondanks de unieke ligging van het hotel, lijkt het met deze manager gedoemd te mislukken. De prijzen zijn verdrievoudigd nadat het all-inclusive pakket werd geschrapt. Iedereen gaat nu buiten de deur eten, waardoor de sfeer in het hotel volledig verdwenen is. Het is er uitgestorven geworden!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service7

Het hotel is fantastisch, maar het eten kan beter. Gelukkig is er een overvloed aan betaalbare eettentjes in de buurt waar je voor een paar euro kunt genieten van heerlijke maaltijden. Dus genoeg opties om buiten de deur te eten!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service9

In september 2006 brachten mijn partner en ik een bezoek aan dit hotel en we werden aangenaam verrast door de uitzonderlijke vriendelijkheid en servicegerichtheid van het personeel. Het diner, zowel het buffet als de a la carte gerechten, was van uitstekende kwaliteit. Zelfs wanneer we behoefte hadden aan een snack, werden deze speciaal voor ons bereid. Tijdens onze excursiedagen zorgden ze zelfs voor een ontbijtpakket, wat een attent gebaar! Helaas is de all-inclusive formule nu verdwenen, terwijl juist dat het hotel zo aantrekkelijk maakte. Een paar minpuntjes kwamen ook naar voren, zoals de oncomfortabele bedden. Het voelde alsof we -letterlijk- op beton sliepen, met slechts een dun matrasje erop. Daarnaast liet de staat van het strand te wensen over; er lag medisch afval zoals spuiten en infusen verspreid, wat gevaarlijk is voor zowel ons als vooral voor kinderen (het hotel is sowieso niet erg geschikt voor kinderen).



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service7

Tijdens mijn verblijf in dit hotel van 22 januari 2009 tot 13 maart 2009 heb ik een geweldige vakantie gehad. De verkopers op het strand waren ontzettend vriendelijk en zelfs als je niets kocht, maakten ze graag een praatje. Bij Sylva heb ik prachtige jurken, bikini's en rokken laten maken, allemaal van uitstekende kwaliteit en voor een zeer betaalbare prijs waarover je zelfs kon onderhandelen. We genoten van heerlijke maaltijden bij de Honky Tonky, waar je al krab kon krijgen voor slechts 5€ en kreeft voor maar 10€ - ongelooflijk! Ik heb nog nooit zulke vriendelijke mensen ontmoet als de mensen uit Sri Lanka. Volgend jaar kom ik zeker terug, misschien wel voor 4 of zelfs 6 weken!





© 2007-2025 ReisChecker.nl