ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grand Continental

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een teleurstellende ervaring. De atmosfeer was verre van gastvrij en de accommodatie was niet ideaal, vooral niet voor gezinnen. De kamers waren benauwd en gebrekten aan voorzieningen, waardoor extra kosten werden gerekend. De service was onbevredigend en het personeel leek niet vriendelijk. Het eten was middelmatig en terwijl de faciliteiten acceptabel waren, heerste er een oppervlakkige sfeer. Bovendien was er een ongemakkelijke situatie waarbij een medewerker meerdere keren om betaling vroeg, ondanks dat dit al was afgehandeld met dezelfde persoon. De reactie hierop was onbeschoft en arrogant. Het personeelsbestand leek voornamelijk uit buitenlanders te bestaan die de normen en waarden van een 4-sterrenhotel niet begrepen. Kortom, dit was zonder twijfel mijn meest teleurstellende verblijf ooit!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het personeel in het Indiase restaurant vertoonde zeer onbeleefd gedrag, vooral de man met de tulband. In plaats van de gasten te helpen, koos hij voor conflicten. Het eten was teleurstellend van kwaliteit en het ontbijtbuffet bood alleen vette puri's zonder ei-opties. De kamers waren wel schoon, maar hadden een erg gedateerde uitstraling. Het is geen plek die ik zou aanraden voor een bezoek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Helaas was ons verblijf niet helemaal vlekkeloos. De kreukels waren hardnekkig, de zeep was op en er ontbrak een badjas voor de tweede gast. Gelukkig konden we wel genieten van een vriendelijke service van het personeel. Maar er is zeker ruimte voor verbeteringen wat betreft de faciliteiten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn recente verblijf in dit hotel was absoluut geweldig! Het personeel straalde professionaliteit uit en zorgde ervoor dat ik me meteen thuis voelde. Het verdient een speciale vermelding voor meneer Habib, een oprecht behulpzame persoon die me altijd met een glimlach tegemoet trad en zorgde dat aan al mijn behoeften werd voldaan. Het hotel zelf is goed verzorgd, brandschoon en ademt een ontspannen sfeer uit. De service is snel en de gastvrijheid overtrof alle verwachtingen. Dankzij het attente personeel was mijn verblijf moeiteloos en onvergetelijk. Ik zou dit hotel van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar comfort, hygiëne en een warm welkom. Het is absoluut een aanrader voor een geweldige ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel straalt een nostalgische charme uit, maar mist helaas moderne gemakken. De faciliteiten zijn beperkt en de badkamer kan een opknapbeurt gebruiken. Het zou geen slecht idee zijn om hier en daar wat renovaties door te voeren voor een aangenamer verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Service1

In september 2004 verbleven we hier voor 3 nachten. Het hotel, dat nog niet is gerenoveerd, straalt een oude charme uit met kamers die aan de kleine kant zijn. De vloerbedekking en badkamer kunnen een opfrisbeurt gebruiken, waardoor het niet kan tippen aan de standaard van andere hotels in Maleisië. Daarnaast viel de onvriendelijke houding van het personeel ook op. De 3/4-sterrenbeoordeling lijkt hier niet helemaal op zijn plaats.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl