ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Moon Valley

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De dienstverlening in het hotel is van zo'n bedroevende kwaliteit dat de receptioniste zich genoodzaakt voelde om geld van gasten aan te nemen om het wellnesscentrum draaiende te houden. Gelukkig wordt hierdoor de plaag van bedwantsen en de bijbehorende jeuk voorkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf in dit hotel was teleurstellend. Hoewel het zich dicht bij de metrohalte "Burjuman" bevindt, waren er veel tekortkomingen. Bij aankomst merkte ik meteen dat de omgeving vervallen was en dat de netheid te wensen overliet. De kitchenette in de kamer was een tegenvaller, met minimale keukengerei en vies servies. De badkamer was in een slechte staat, met lekkage en gebrek aan voorzieningen zoals tandheelkundige kits en voldoende handdoeken. De kamer zelf was niet hygiënisch, met insecten en kapotte gordijnen. Bij het uitchecken vroegen ze zelfs om betaling voor vuile handdoeken, terwijl deze na een wasbeurt weer schoon waren. Al met al had ik voor dezelfde prijs een beter gelegen en kwalitatief hoogwaardiger hotel kunnen vinden, zonder de teleurstellende kitchenette.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik kom hier graag op maandag en dinsdag, het is echt een geweldige plek! Ondanks dat ik van Filipijnse afkomst ben, voel ik me hier helemaal op mijn gemak. De service is top, vooral Bilal is een topper! De receptionist is ontzettend vriendelijk en zeer professioneel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik heb onlangs tijd doorgebracht in het restaurant terwijl mijn ouders 15 dagen in de accommodatie verbleven. De service was werkelijk top-notch en het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ook heb ik regelmatig genoten van een heerlijke maaltijd in het restaurant op de benedenverdieping. Echt een aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Geachte heer/mevrouw van het hotel, Ik wil graag mijn teleurstelling delen over de ervaring die ik heb gehad tijdens mijn recente verblijf in uw accommodatie. Helaas voldeed de service niet aan mijn verwachtingen, voornamelijk vanwege de onbeleefde houding van het receptiepersoneel en de beveiliging. Er werd mij bijvoorbeeld onduidelijk verteld dat er kosten verbonden waren aan bezoek en dit leidde tot spanningen bij de interactie met het personeel. De klantenservice liet zeker te wensen over. Bij aankomst voelde ik me niet welkom, wat mijn verblijf negatief beïnvloedde. Ik hoop dat deze feedback zal leiden tot verbeteringen in de dienstverlening van uw hotel. Alvast bedankt voor uw aandacht voor deze kwestie. Met vriendelijke groet, [Jouw naam]



© 2007-2025 ReisChecker.nl