ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lakeshore

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Deze keer had ik het geluk om te kunnen genieten van een upgrade naar een luxe familiekamer. De kamer is voorzien van twee comfortabele tweepersoonsbedden aan tegenovergestelde zijden, met de mogelijkheid om bedrails te installeren voor extra veiligheid. Het matras is van een zachte kwaliteit en er liggen vier verschillende kussens waar je uit kunt kiezen, afhankelijk van je persoonlijke voorkeur. De badkamer is uitgerust met een handig droog en nat gescheiden ontwerp. De waterstroom in de badkuip is traag, terwijl die in de douche juist krachtig is. De geleverde doucheshampoo heeft een aangename geur, maar kan de huid wat uitdrogen na gebruik. Voor tandpasta moet je zelf zorgen en een tandenborstel meenemen, want deze worden niet verstrekt op de kamer. Achter de bedden is een knusse zithoek met een kleine tv. Helaas is de tv voorzien van beperkte kanalen en kan niet worden gebruikt om bijvoorbeeld YouTube te kijken. Wat betreft de parkeergelegenheid: alleen de begane grond van het hotel heeft een ondergrondse parkeergarage, de rest van de parkeerplaatsen bevindt zich in de open lucht op de eerste of tweede verdieping. Het hotel blinkt vooral uit in faciliteiten voor ouders en kinderen, zoals een zwembad, sauna, een bouwhoek en de uitgebreide Kale Planet speelruimte. Hier kunnen kinderen zich urenlang vermaken met een scooterparcours, ballenbad, trampoline en zelfs een wijnkamer voor families. Het ontbijt is gevarieerd en biedt voor ieder wat wils. Kortom, een fantastische verblijfservaring met veel aandacht voor families.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De dienstverlening is redelijk en het is fijn dat kinderen mee kunnen en hun energie kwijt kunnen. Maar er is één groot minpunt: de temperatuur in het hotel is onaangenaam koud. Ondanks begrip voor de noodzaak van airconditioning vanwege de hoeveelheid mensen, zou het fijn zijn als er meer controle is over de temperatuur. De lobby, gangen, speelruimte, eetzalen en zelfs de kamers voelen allemaal te koud aan. Het is ongemakkelijk om overal met een jas rond te lopen en zelfs de kinderen rillen tijdens het spelen of eten. De airconditioning in de kamer moest zelfs uit om het te kunnen verdragen. Dit ongemak heeft ervoor gezorgd dat ik mij niet op mijn gemak voelde en daarom heb ik twee sterren moeten aftrekken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Op 29 maart hebben we ingecheckt bij Hotel Hubin. Laten we beginnen met de positieve punten. We konden vroeg inchecken en de deluxe familiekamer was ruim en het bed was extreem comfortabel. Voor entertainment was er een variatie aan faciliteiten op niveau B1, geschikt voor zowel jonge als oudere kinderen, zodat niemand zich zou vervelen. We gingen dineren in een Japans restaurant met een aangename sfeer en heerlijk eten. Helaas hadden we te maken met een airconditioningincident tijdens ons verblijf. De temperatuur daalde aanzienlijk en het regende buiten. Helaas was er geen verwarming beschikbaar in de gemeenschappelijke ruimtes, wat resulteerde in een koude en ongemakkelijke omgeving. Zelfs in onze kamer was het 's avonds zo koud dat de kinderen hun jassen moesten dragen om warm te blijven. Ondanks onze melding bij het hotelpersoneel was de reactie dat 18 graden niet laag genoeg was om de verwarming in te schakelen. Hoewel het hotel een elektrische kachel aanbood, was deze niet voldoende om de kamer goed op te warmen, vooral met kleine kinderen die bij ons waren. Tijdens het ontbijt in het Retiro-paviljoen merkten we op dat de servetten te lang waren en gemakkelijk voor struikelen konden zorgen. Veel eerdere recensenten klaagden over vergelijkbare problemen met airconditioning en lange servetten, maar het lijkt erop dat het hotel deze kwesties in de afgelopen maanden heeft aangepakt en verbeterd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit was onze eerste ervaring in dit hotel met onze kinderen. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en het ontbijt was uitstekend. Tijdens ons verblijf in de speelruimte op de eerste verdieping troffen we bovenop de schoenenplank een waterflesje aan dat klaarstond voor een kleintje. Toen het per ongeluk verdween, werd ons door het attente personeel verteld dat het met opzet was achtergelaten voor de kleine gasten. Hoewel ze de dief niet konden identificeren, waardeerden we de zorgzame houding van het hotel. Het is jammer dat sommige gasten niet terughoudend zijn om spullen van anderen mee te nemen, zelfs als het om een eenvoudige waterfles voor kinderen gaat.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Deze keer verbleef ik in de bescheiden familiekamer bij Yanbo, die een frisse renovatie had ondergaan en een eenvoudig ontwerp had. Hoewel de bank er schattig uitzag, bleek hij niet erg praktisch te zijn, omdat hij dienst deed als combinatie van bureau en bank in een andere setting. De enige comfortabele zitoptie leek op de rand van het bed te zijn, terwijl de tv enkele van zijn functies, zoals AirPlay, niet goed leken uit te voeren, wat nogal ongemakkelijk was. Het personeel bij de receptie was redelijk vriendelijk. Voor gasten die nog niet hadden ingecheckt, was het toegestaan om de kinderen mee te nemen om te spelen in de hotelfaciliteiten, een handige afleiding gezien de lange wachtrij. Het hotel bood diverse recreatieve faciliteiten en waterparken die voornamelijk gericht waren op kinderen en minder aantrekkelijk leken voor volwassenen. Door onderhoudswerkzaamheden in het restaurant moesten we in een kelder ontbijten, wat een nogal ongemakkelijke ervaring was. Hoewel het ontbijtbuffet een grote verscheidenheid aan gerechten bood, was slechts een klein gedeelte daarvan echt smaakvol. Het was acceptabel voor een dag, maar zou wellicht wat eentonig worden voor een verblijf van meerdere dagen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl