ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Chisun Hamamatsucho

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Hoewel de klantenservice wat te wensen over laat, maakt de fantastische locatie veel goed. Het zou prettig zijn als het personeel bij de receptie wat vriendelijker zou zijn naar de gasten toe. Misschien is het een idee om ook buitenlanders in te zetten bij de receptie, aangezien de Japanse medewerkers soms moeite hebben met de communicatie. Toen ik aangaf dat ik het koud had en informatie vroeg over de faciliteiten, begreep ik niet alles van wat er in het Japans gezegd werd, waardoor mijn vragen onbeantwoord bleven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De ervaring die ik had in dit hotel was ronduit teleurstellend. Gedurende mijn verblijf van 3 nachten werd ik geconfronteerd met een onaangename verrassing van drie insecten op verschillende plaatsen in de kamer. De airconditioning functioneerde niet naar behoren en met een buitentemperatuur die lager was dan de binnen temperatuur van 18 graden was het onmogelijk om de ramen te openen vanwege het ontbreken van horren. De staat van de kamer was verre van ideaal, met mysterieuze zwarte vlekken op de muren en versleten meubels die overduidelijk beter onderhoud nodig hadden. De prijs die ik betaalde voor een overnachting was niet in verhouding met de kwaliteit die werd geboden. Daarnaast leek het alsof de kamer al lange tijd niet goed was schoongemaakt, waardoor stof zich op verschillende plekken had opgehoopt. Het gebrek aan geluidsisolatie zorgde ervoor dat geluiden van de omgeving makkelijk de kamer binnenkwamen, inclusief het geluid van de tv naast de deur. Het gebrek aan klantvriendelijkheid bij het personeel droeg ook bij aan mijn algehele negatieve ervaring. Het onverschillige gedrag van zowel de buitenlandse receptieman als de receptioniste droeg niet bij aan een gastvrije sfeer. Ondanks enige redelijkheid vanwege de algehele staat van de kamer, kan ik helaas niet anders dan concluderen dat mijn verblijf in dit hotel een van de slechtste was die ik ooit heb meegemaakt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De fundering van het gebouw is gedateerd en heeft wat geluidshinder, vooral van de afvoer naast de ingang. Let op: er zijn geen stopcontacten bij het bed, dus wees attent bij het opladen van je elektronische apparaten. Ook is het up-to-date houden van de filters van de muntautomaat en de airconditioning jouw verantwoordelijkheid, aangezien deze niet regelmatig worden gereinigd. Bovendien kan het personeel bij de receptie mogelijk niet vloeiend Japans spreken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel bevindt zich op een behoorlijke afstand van het treinstation en de voorzieningen laten te wensen over. Ik kon er niets positiefs over zeggen. Er wordt momenteel gewerkt aan nieuwe trottoirs die de toegang tot station Hamamatsucho zullen verbeteren, wat een positieve verandering kan brengen. Net als in andere reviews wordt ook hier de centrale airconditioning genoemd. Het kan voorkomen dat de centrale airco soms onverwacht begint te verwarmen of te koelen, vandaar dat mensen nu worden aangemoedigd gebruik te maken van individuele airconditioners.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

In deze beoordeling neem ik de capsulehotels waar ik heb verbleven onder de loep. Dit hotel steekt er op de verkeerde manier bovenuit. - De continue geluiden van stromend water waren allesomvattend, dag en nacht. - De hinderlijke geluiden van de afvoer in de aangrenzende kamer stoorden mijn slaap. Overweeg grondig voordat je in dit hotel verblijft, aangezien ik slechts twee uur slaap kon vatten doorheen de nacht. - De locatie lijkt ook niet ideaal voor reizigers met veel bagage. - Het personeel gaf een reactie die de klantenservice ontbeerde. Afgezien van de gratis krant was er weinig positiefs aan deze ervaring te ontdekken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl