ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Onestar-chang An

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik ben van mening dat het voordelig is om het vakantie-abonnement voor de hogesnelheidstrein te gebruiken en ik kijk uit naar mijn verblijf. Helaas was de kamer niet helemaal in orde: het tapijt was vies, de koffie was gemorst en er lagen spullen van andere gasten op de grond. Ik heb dit gemeld bij de receptie en gevraagd om meer aandacht van het huishoudelijk personeel. Het ontbijt en de maaltijden waren echter prima volgens de beoordelingen. Na mijn eerste dag in de kamer kreeg ik echter twee keer last van diarree. De kamer zelf was gedateerd, met een slechte tv-beeldkwaliteit en defecte audioapparatuur. Gelukkig was de locatie wel ideaal en waren er betere accommodatiemogelijkheden in de buurt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst in onze tweepersoonskamer werden we begroet door een doordringende geur van sigarettenrook. Nadat we de receptioniste vriendelijk gevraagd hadden om van kamer te wisselen vanwege de aanwezige vlekken en zelfs een verbrand gat, hadden we gehoopt dat het hotel, gezien de prijsklasse, meer aandacht zou besteden aan dit soort kwesties.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op 17 oktober belde ik naar het Liangguang Hotel om een kamer te reserveren voor 9 november. Ik was ervan overtuigd dat alles in orde was en de reservering was bevestigd. Echter, toen ik op de dag zelf naar het hotel ging, bleek dat er geen spoor van mijn boeking te bekennen was en er waren geen kamers beschikbaar. Het leek wel alsof ze opzettelijk probeerden mij te misleiden. Uiteindelijk moest ik mijn plannen wijzigen en terugkeren met de hogesnelheidstrein. Een ster is nog te veel om mijn teleurstelling te uiten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Voor een prijs van 8000 euro voor twee nachten verwacht je wel wat meer dan een kamer met een vies tapijt en rommel van vorige gasten naast het bed. Zelfs een vreemde geur was aanwezig, niet bepaald wat je zoekt tijdens een luxe verblijf. Het personeel van de huishouding leek de situatie niet aan te kunnen en gaf aan dat ze contact moesten opnemen met de fabrikant voor een oplossing. Uiteindelijk was het nodig om van kamer te wisselen om iets beters te krijgen. Hoewel het begrijpelijk is dat het huishouden hard werkt, is het essentieel dat de netheid van de kamers op orde is en dat de algehele houding van het personeel verbeterd moet worden. Een verblijf van hoge prijs moet gepaard gaan met een hoge standaard van dienstverlening.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit prachtige hotel ligt op een steenworp afstand van tal van winkels.



© 2007-2025 ReisChecker.nl