ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Plevna

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service1

Dit hotel lijkt op de foto's veelbelovend, maar de werkelijkheid is teleurstellend. Het is oud, slecht onderhouden en erg lawaaiig, zowel binnen als buiten. De kamers zijn klein, het sanitair is versleten en het personeel is onvriendelijk. Het ontbijt laat ook te wensen over met dik gesneden brood, kaas die op karton lijkt en vieze, versleten meubels. Het is verbazingwekkend dat dit hotel wordt aanbevolen door de reisorganisatie. Kortom, een slechte locatie die ik niet zou aanraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service4

Dit verblijf was niet helemaal wat we ervan hadden verwacht, maar gelukkig vonden we al snel een ander hotel om onze vakantie voort te zetten. De accommodatie straalde een wat ouderwetse sfeer uit, het personeel was niet bijzonder gastvrij en het ontbijt liet te wensen over, waardoor we ervoor kozen om elders te ontbijten. De schoonmaakploeg maakte 's ochtends zoveel lawaai in de gangen dat je al om 7 uur wakker werd. Al met al een beetje een vervallen en ongezellig hotel. Gelukkig maakte de charme van Sliema zelf veel goed. Als tip willen we het Hotel Preluna & Towers aanraden, dat ongeveer dezelfde prijs heeft maar veel betere kwaliteit biedt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Ik ben al een paar keer in dit hotel geweest, de laatste keer was van 28 februari tot 7 maart 2009. Het personeel is erg vriendelijk. De toiletten bij de Beach-club en in de buurt van de bar mogen wel wat schoner zijn. Het hotel is geopend van mei tot en met oktober. Het eten is redelijk goed. Vooral de lunch bij de Beach-club was lekker. Het hotel is rustig gelegen en dicht bij winkels, de bushalte en een promenade met goede restaurants. Vriendelijke groet, Jan van Vondelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service7

In 2006 verbleven we in dit hotel en waren aangenaam verrast. Het personeel was gastvrij en het eten was goed in verhouding tot de prijs en omvang van het hotel. Het ontbijt bood voornamelijk Engelse gerechten, maar er was genoeg variatie. Het diner was prima, niet spectaculair. Onze ruime kamer bood geen last van lawaai, wat we wel eens anders hebben meegemaakt in duurdere hotels.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service6

In juli 2005 verbleven we een week in hotel Plevna. De prijs-kwaliteitverhouding is zeker de moeite waard. De locatie is ideaal, dicht bij het strand en de bushalte. Er was wel wat geluidsoverlast in het hotel, veroorzaakt door het vroege personeel en de dunne muren, maar het heeft onze vakantie gelukkig niet verpest! Het eten was geweldig, hoewel het ontbijt iets minder was, maar er was genoeg keuze tussen een Engels ontbijt, pannenkoeken, vers fruit, ontbijtgranen en het typische Maltese brood. Al met al zeker geen slechte ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Onlangs ben ik van 13 tot 17 mei voor een kort zakelijk verblijf naar Malta gegaan en ik was aangenaam verrast door de vernieuwde uitstraling van de Beach club. De renovatie van de muren met nieuwe tegels en de volledig vernieuwde toiletten geven de club een frisse uitstraling. Ik hoop dat de gasten het netjes zullen houden. Het eten was zoals gebruikelijk redelijk en het personeel was vriendelijk. In september ga ik weer terug, maar dan vooral om te genieten van de zon. Met vriendelijke groet, Jan van Vondelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8

In mei heb ik een geweldige tijd gehad met twee vriendinnen in dit hotel. Hoewel het geen vijfsterrenaccommodatie is, was het helemaal prima voor ons. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend en we hebben echt genoten van onze week daar. Malta was ook zeker de moeite waard om te verkennen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service7

De accommodatie is vrij basic, maar voldoet redelijk. Er zou echter wel beter schoongemaakt kunnen worden, vooral in de badkamer. Toen onze airconditioning het begaf bij buitentemperaturen van 35°C, duurde het lang voordat er actie werd ondernomen. Uiteindelijk werd het gerepareerd, maar toen stond hij ingesteld op een ijskoude 16°C! Het hotel was behoorlijk lawaaiig, vooral de kamers dicht bij de lift hadden hier veel last van. Het eten was acceptabel, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service8

Het eten is heerlijk, vooral het uitgebreide ontbijtbuffet met diverse broodsoorten, beleg en fruit. Ook kan je eieren en spek bestellen. Voor het avondeten zijn er vier hoofdgerechten met groenten, aardappelen en rijst. Het voorgerecht is uitgebreid en je kan zelfs soep bestellen. Als dessert kan je genieten van gebak, fruit en ijs. Sommige serveersters in het restaurant zijn niet altijd even vriendelijk. De kamers zijn schoon en ruim, er valt niets op aan te merken. Ik zou aanraden om geen kamer met balkon aan de straatkant te nemen, aangezien je 's ochtends vroeg veel last kan hebben van een nabijgelegen bouwplaats. Onze kamer keek uit op een muur, maar dat was voor ons geen probleem omdat we voornamelijk het eiland wilden verkennen. Het enige minpunt is de beachclub van het hotel, deze is minder geschikt voor kinderen. Wij vonden dat echter geen probleem, aangezien we vooral geïnteresseerd waren in het verkennen van het eiland. In de beachclub kan je wel met trappen de zee in, dat was fijn. Het hotel is ook gunstig gelegen nabij een busstation en winkels.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging4
  • Service6

Twee keer hebben wij, in 2002 en 2004, genoten van een verblijf van 15 dagen in het charmante PLEVNA hotel. Het eten overtrof de verwachtingen in vergelijking met andere 3-4 sterren hotels op Malta en elders. Als voormalige reisleiders met 32 bezoeken aan Malta, voornamelijk in 4-5 sterren hotels, kunnen we met zekerheid zeggen dat het kleine Plevna een uitstekende ervaring biedt. Het personeel is vriendelijk, de bedden zijn comfortabel en de hygiëne is top, wat zorgt voor een gezellige sfeer. Malta mag dan wel slechts 1,5 keer zo groot zijn als Texel, dus verwacht geen superluxe resorts zoals aan de Spaanse costa's! De Maltezers zijn ongelooflijk vriendelijk en eerlijk, met een goed gevoel voor humor. 95% van hen spreekt Engels en we hebben zelfs Maltese vrienden die ons in Nederland komen bezoeken. Soms zijn de Maltezers niet direct onder de indruk van veel Nederlanders, vanwege onbeleefd gedrag, verkeersituaties, voordringen, luidruchtigheid in de horeca, enzovoort. Desondanks vinden ze Nederland prachtig, uniek en gastvrij en geven ze ons land een 8,5! Onze waardering voor Malta is een 7 voor de natuur en een 9 voor de rijke cultuur die het te bieden heeft!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl