ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Gostaresh

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Wat een enorme tegenvaller was het derde hotel in Tabriz. Mijn kamer op de achtste verdieping was allesbehalve schoon: het tapijt vertoonde vlekken die leken op braaksel, waardoor ik genoodzaakt was handdoeken op de grond te leggen om over een schone ondergrond te lopen. Ook ontbrak het aan stopcontacten bij het nachtkastje. Bovendien werden mijn nachtrust verstoord door huilende kinderen rond 22.00 uur. En dan het bed, een ware ramp: er ontbrak een fatsoenlijk hoeslaken, in plaats daarvan lagen er twee kleine lakens die niet goed pasten en duidelijk versleten waren. Hierdoor belandde ik midden in de nacht op een matras met urinevlekken. Het ontbijt was redelijk, maar de drukte aangezien er een seminar plaatsvond met belangrijke mannen in pakken, was nog enigszins acceptabel. Al met al een prachtig gebouw op een goede locatie, maar dringend toe aan een GROTE renovatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na een geplande verblijf van drie nachten, hebben we besloten om onze tijd in het hotel te verlengen omdat we zó tevreden waren. De locatie is ideaal, op slechts een steenworp afstand van het centrum en handige voorzieningen zoals een taxistandplaats en bushaltes. Bovendien vind je op korte loopafstand een markt en een heerlijke patisserie aan de overkant. Het personeel was uiterst hulpvaardig en gastvrij, en het ontbijt was verrukkelijk. De kamers waren schoon en comfortabel, met balkons om van het uitzicht te genieten. We hebben ook genoten van een smaakvolle maaltijd in het hotel. Kortom, we waren uiterst tevreden over ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De lakens waren niet zo fris als verwacht, het verwarmingssysteem liet te wensen over en het eten in het restaurant was teleurstellend. Om 22.00 uur werd de geluidsoverlast van de speakers rondom het hotel eindelijk gestopt. Buiten de kamer was de service matig en het internet was van slechte kwaliteit. Gelukkig waren het toilet en de badkamer van de kamer wel schoon en netjes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

In december 1403 verbleef ik in dit hotel en ik ben blij te melden dat de eerder genoemde problemen zijn opgelost. De hoteldiensten waren zeer bevredigend en kunnen zeker concurreren met die van een 4-sterrenhotel. Echter, het enige struikelblok was de toegang tot de parkeerplaats. Het hotel heeft slechts één ingang, dus het is handig om van tevoren te bellen voor begeleiding, aangezien het wat coördinatie vereist met de plaatselijke gemeente en stedenbouw.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij een bezoek aan Iran is het belangrijk om te onthouden dat Iraanse hotels hun eigen classificatiesysteem hebben. Een vijfsterrenhotel in Iran kan bijvoorbeeld anders zijn dan een vijfsterrenhotel elders. Het is verstandig om je verwachtingen enigszins aan te passen, aangezien de standaarden hier anders kunnen zijn dan wat je gewend bent. Desondanks wens ik je een aangenaam verblijf toe!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl