ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Royal Crown

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een van mijn meest teleurstellende ervaringen ooit... Het personeel was totaal afwezig... geen sprake van schoonmaak, gebrek aan leiding en werkelijk alles was smerig! Zelfs de kussenslopen en lakens waren niet fris en duidelijk al door anderen gebruikt. Een verzoek om de kamer te laten schoonmaken werd genegeerd! Toen we om de manager vroegen kregen we te horen: "Hij is op dit tijdstip niet beschikbaar" en dit was slechts om 19.30 uur! Als klap op de vuurpijl was er geen stroom in onze kamer en moesten we een uur wachten voordat deze werd hersteld!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Deze plek is absoluut geen aanrader. De kamers laten veel te wensen over en de hygiëne laat te wensen over. Het lijkt alsof de badkamer niet goed is schoongemaakt en er liggen zelfs vreemde voorwerpen in de kast. Ook wat betreft het ontbijt zijn de opties zeer beperkt en soms zelfs niet beschikbaar. Hoewel de service nog wel oke is, is het alsnog teleurstellend. Als je de keuze hebt, is het zeker aan te raden om ergens anders te verblijven, zelfs al kost dat wat meer.‌



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ons verblijf was oké, we hadden het geluk om een kamer met een balkon te hebben, omdat mijn man rookt. De kamer was eenvoudig ingericht met een groot bed, nachtkastjes, tafel, stoel, spiegel, kledingkast en een waterkoker. In de badkamer vonden we een haardroger, 2 handdoeken (die slechts 2 keer werden vervangen in 11 dagen), een bad, toilet en wastafel. Het enige minpunt was de lage waterdruk in de douche. Het beddengoed werd tijdens ons hele verblijf niet verschoond, dus moesten we de receptie eraan herinneren. Gelukkig was er een beheerder bij de receptie die Russisch sprak. Aangezien we voornamelijk de nachten in de kamer doorbrachten, vielen de gebreken van het hotel ons niet echt op. Het ontbijt was redelijk, hoewel niet te vergelijken met Turkije of Egypte, met beperkte keuzes. Mijn man hield het bij ontbijtgranen met melk, terwijl ik genoot van gegrilde groenten, worstjes, pannenkoeken en jam. Het strand was helaas behoorlijk ver weg, wat inhield dat we dagelijks een flinke wandeling van 3 tot 3,5 km moesten maken. Hoewel er een transfer beloofd was, bleek dit niet haalbaar. Uiteindelijk namen we met de taxi een rit van het hotel naar het strand voor 13,5 dirham (wat ongeveer 8-9 euro is), wat vrij prijzig was gezien het minimumloon van een taxichauffeur. We boekten een last-minute vakantie van 11 dagen met NG voor 41.000 voor 2 volwassenen en een kind jonger dan 2 jaar, dus hadden geen hoge luxe verwachtingen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De accommodatie zelf was prima, maar ik zou aanraden om zonder maaltijden te boeken als je dit hotel bezoekt. Het eten is namelijk van slechte kwaliteit en wij hadden spijt van onze keuze om ontbijt, lunch en diner in het hotel te nemen. Gelukkig zijn er genoeg andere eetgelegenheden in de buurt, zoals een McDonald's en verschillende cafés. Let op: de gratis transferservice naar de zee is niet langer beschikbaar, waardoor je nu moet wandelen of een taxi moet nemen tegen extra kosten. Het personeel en de schoonmaak van de kamers lieten ook te wensen over. Daarnaast kan het ongemakkelijk zijn om naast luidruchtige buren te verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel voldeed niet aan onze verwachtingen. We vroegen twee dagen lang om een waterkoker, maar uiteindelijk moesten we er zelf maar een aanschaffen. Helaas leek niemand in staat om ons in het Russisch te begrijpen. Het interieur was weliswaar mooi, maar de kamerinrichting vertoonde tekenen van veroudering en slijtage. Opvallende contrasten waren overal aanwezig: de vloeren waren brandschoon, terwijl op andere plekken vuil lag te slingeren.



© 2007-2025 ReisChecker.nl