ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lotus Boutique

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel overtrof onze verwachtingen met zijn ruime en schone kamers. Het was de perfecte plek om te verblijven tijdens de bruiloft van mijn broer in maart 2021. Het personeel van het hotel, met name de receptionisten Ghie en Rose, waren echt uitzonderlijk. Hun service verdient een extra pluim! We willen graag iedereen bedanken voor hun geweldige hulp en service. We zijn enorm dankbaar voor de gastvrijheid die we hebben ervaren. Met een warm hart zeggen we: dank je wel en God zegene jullie ♥️.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een vriend van mij had een tweedaags verblijf voor mij geboekt om te ontspannen. Het was eigenlijk bedoeld voor één nacht, maar vanwege het beleid van het hotel moesten we voor twee nachten boeken. Helaas werkte de airconditioning in de kamer niet goed. Ik werd aan deze kamer toegewezen en kreeg te horen dat ik om 10.00 uur naar een andere kamer zou worden verplaatst. Aangezien ik last had van mijn astma, ben ik rond 9.30 uur naar beneden gegaan. Het bleek dat er geen beschikbare kamer was en dat ik tot 14.00 uur moest wachten. Ten eerste, de kamer had al klaar moeten zijn, ondanks dat ik pas de volgende dag vroeg zou inchecken. Het feit dat ze me 's avonds verwachtten, terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik om 6.00 uur zou aankomen, was geen geldige reden. Ten tweede, ondanks het feit dat een andere gast al een astma-aanval had gehad in die kamer en ik gevraagd had om verplaatst te worden, gaven ze me geen andere opties en moest ik wachten in de oncomfortabele loungeruimte. Ten derde werd de kamer uiteindelijk rond 10.00 uur gewisseld, maar deze was niet schoongemaakt! Hoe kan dat gebeuren? Ik heb last van astma en heb ook last van hypertensie! Tenslotte kreeg ik eindelijk een kleine schone kamer. Ik wilde gewoon uitrusten na een lange vlucht en niet gestrest raken door al deze omstandigheden! Het gedoe hield niet op! Iemand probeerde zelfs de deur te openen terwijl ik binnen was, gelukkig had ik de deurketting gebruikt. Daarna kwamen er problemen met het ontbijt - eerst werd mij verteld dat het niet was inbegrepen, maar na controle bleek dat dit wel het geval was. Het leek alsof ik alles zelf moest regelen. Op de dag van het uitchecken hoopte ik op een soepele afsluiting, maar het was een ramp vanaf dag één. Niemand verontschuldigde zich of nam de moeite om met mij te praten. Ik had geen energie meer om zelfs maar met de manager te praten. Dit was mijn teleurstellende ervaring en ik voelde me genoodzaakt om dit te delen. Na alle ups en downs van de afgelopen maanden, had ik op zijn minst een positieve afsluiting verwacht bij mijn terugkeer. Helaas kreeg ik precies het tegenovergestelde. Misschien heb jij wel een geweldige ervaring gehad, dan ben ik blij voor je!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ligging is top! Ruime kamers met heerlijke bedden. Na een verandering van eigenaar kreeg het hotel de naam Howard Johnson Plaza. Helaas kregen we onverwachts bezoek van ongenode gasten: kakkerlakken die zich overal vertoonden, van de badkamer tot de slaapkamer. Het advies: vermijd het gebied rondom het hotel. Een ware nachtmerrie!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Voor wat je betaalt, is de accommodatie redelijk. De koelkast op de kamer was kapot en het personeel kon er niets aan doen. Toen ik water bestelde, werd het nooit bezorgd. Als je een reiziger bent die vooral terugkeert naar de kamer om te rusten, dan is deze plek een goede optie, vooral vanwege de gunstige ligging nabij restaurants en het Al Ghurair winkelcentrum.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer is ruim en comfortabel. Er zijn echter beperkte tv-zenders, met slechts één mogelijkheid voor een Engelse film. Het ontbijt viel me wat tegen, ondanks de mooie presentatie ontbrak het aan aandacht voor de smaak van het eten. Voor een 4-sterren hotel had ik betere klantenservice verwacht. Desondanks is de prijs-kwaliteitverhouding goed.



© 2007-2025 ReisChecker.nl