ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ramada

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een desastreuze belevenis vanaf het moment dat we binnenkwamen. Het personeel liet ernstig te wensen over op vlak van competentie, ervaring en communicatie. Onze kamer was op de 5e verdieping en tijdens ons verblijf kwam de manager - van wie ik uit beleefdheid de naam zal achterhouden - met ongegronde beschuldigingen over diefstal, dit was absoluut onacceptabel en schokkend. Het ontbijt was niet te eten en de bediening leek compleet overbelast. Echt een dieptepunt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik verbleef in dit hotel van 1 tot en met 10 augustus 2025 en mijn ervaring was absoluut geweldig. Laat je niet in de war brengen door eerdere recensies die misschien een ster hebben genoemd die niet langer terecht is, want dit hotel heeft enorme verbeteringen ondergaan. Het ontbijt was voortreffelijk met een variëteit aan heerlijke opties - mijn vriendin en ik genoten vooral van de verrukkelijke chocoladecrêpes. De service was uitmuntend, met attent personeel dat om de dag een schoonmaakbeurt aanbiedt. De receptiemedewerkster was uiterst vriendelijk en begroette ons hartelijk bij aankomst. Voor degenen die zich afvragen over de wifi, deze was van goede kwaliteit. En voor de liefhebbers van ontspanning zijn er diverse faciliteiten zoals zwembaden, een fitnessruimte, hamams, spa's en massages beschikbaar. Al met al kan ik dit hotel van harte aanbevelen voor een heerlijk verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik ontdekte een gezellig sushirestaurant in de buurt, gerund door een Japanse eigenaar, en besloot meteen om daar te dineren. Ondanks de ruime kamer, kon ik een lichte geur van sigaretten ruiken en was er helaas af en toe een gebrek aan warm water. Het ontbijt was eenvoudig en minimaal. Gelukkig was er een Spaans restaurant in de buurt waar ze alcohol serveerden, wat alleen al een goede reden was om in dit hotel te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het lijkt alsof dit hotel vroeger een plek van grandeur was, maar die glorie lijkt nu vervlogen. Hoewel het nog steeds enkele voorzieningen van een luxe hotel heeft, zoals een spa en zwembad, is het duidelijk dat de tand des tijds heeft toegeslagen. De kamers vertonen tekenen van ouderdom en verwaarlozing, met problemen als versleten meubilair en verouderde badkamers. Gemiste details, zoals het ontbreken van een waterkoker voor koffie en thee, dragen bij aan een gevoel van teleurstelling. De voorzieningen, zoals airconditioning en WiFi, laten ook te wensen over. Hoewel het geen verschrikkelijke plek is om te verblijven, valt deze locatie verre van de luxe ervaring die je zou verwachten van een 5-sterrenhotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Prima dienstverlening, maar kan wel een update gebruiken.

Melden


Reisperiode: maart 2016

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Het was lekkker .Het eeten was ook heel lekkker .de mensen waaren heel gastvrij.alleen een min puntje was het uit zicht in de kamers , je keek zo op grote wite muur .adat verpeste uitzicht op de zwembad .en er waren veel bedelaars

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl