ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Dolphin

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ons recente verblijf tijdens een familieweekend in dit 4-sterrenhotel voldeed helaas niet aan onze verwachtingen. Het contrast met het uitstekende Mercure Exeter was enorm. Bij aankomst in onze kamers werden we geconfronteerd met teleurstellende hygiëne en gebreken, waaronder een bed ondersteund door een stuk hout dat elk moment leek in te storten. Na klachten werden we verplaatst naar 'Privilege Rooms', die beter waren qua grootte, maar nog steeds niet voldeden aan de standaard die we verwachtten. De kamers aan de voorkant van het hotel boden weinig isolatie tegen geluiden van het verkeer en omliggende uitgaansgelegenheden, waardoor onze nachtrust verstoord werd. Het ontbijtpersoneel was onvriendelijk en onbehulpzaam, waardoor onze ervaring nog verder verslechterde. De algehele staat van de kamers liet te wensen over met vuile vloerbedekking, beschadigde gordijnen en een gebrek aan properheid. Deze teleurstellende ervaring, die eerder overeenkomt met een 1- of hoogstens 2-sterrenhotel, heeft ons doen besluiten dit hotel niet aan te bevelen en er niet terug te keren. Het spijtige gevoel van teleurstelling overheerst helaas.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel is prachtig ingericht en het personeel is gastvrij, maar veel bezoekers lijken moeite te hebben met de gang van zaken in de horeca. Dat zorgde voor wat gezondheids- en veiligheidsproblemen met het serveren van eten en drinken, en het delen van persoonlijke gegevens. Het zou fijn zijn geweest als er meer aandacht werd besteed aan onze ervaring, bijvoorbeeld door te informeren naar ons verblijf of ons met een glimlach te begroeten bij het ontbijt. De kamer was wat verouderd, met afbladderende verf en hobbelig tapijt. De temperatuur leek op die van een oven door een luidruchtige ventilator die alleen maar hete lucht verspreidde. Buiten was het koeler, maar door de vuilniszakken en was die onder ons raam lagen voelde het niet veilig om het open te laten. Dit maakte me, als alleenstaande moeder met mijn dochter op reis, kwetsbaar. Gelukkig was het bed comfortabel, wat een zegen was aangezien ik veel wakker lag die nacht. Kamer 16 zou niet mijn voorkeur hebben voor een volgende overnachting. De locatie was geweldig en de toiletartikelen op de kamer waren een leuke toevoeging. Om het tot een viersterrenhotel te maken, is het echter nodig om airconditioning toe te voegen en de kamer op te knappen. Er moet wat werk verricht worden om dit hotel naar een viersterrenniveau te tillen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het inchecken was een rommeltje met lange wachttijden. De kamers waren oké, maar helaas onaangenaam warm.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een hotel met karakter, gelegen in het hart van de stad. De charme en authenticiteit van dit hotel geven het een unieke uitstraling, met verrassende hoekjes in plaats van standaard gangen. De locatie is ideaal, met directe toegang tot gezellige horecagelegenheden in de buurt. Echter, de nadelen zijn dat het nogal gehorig kan zijn en dat sommige delen van het hotel wat verouderd zijn. Gelukkig had ik een rustige en modern ingerichte kamer aan de achterkant van het hotel. Hierdoor was mijn verblijf aangenaam en kon ik genieten van een uitgebreid ontbijt. Al met al een goede keuze voor wie waarde hecht aan sfeer en gemak.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel is oké, het ontbijt is heerlijk. De kamers zijn wat aan de kleine kant en helaas niet erg geluiddicht.



© 2007-2025 ReisChecker.nl