ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hedley House

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn partner en ik hebben hier drie nachten doorgebracht en het was werkelijk fantastisch. Het personeel was ontzettend attent en het ontbijt was voortreffelijk. De kamer was prachtig en ruim, met een adembenemende badkamer. Het bed was mega comfortabel, zo groot dat ik er bijna in verdween, haha. Op slechts vijf minuten lopen van het centrum van York, maar toch was het hotel heerlijk rustig. Als we in de toekomst weer naar York gaan, zouden we hier zeker weer verblijven. Bedankt aan iedereen voor een onvergetelijk verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wij hebben genoten van ons korte maar aangename verblijf in dit gastvrije hotel. De kamer was voorzien van vele leuke extra's, zoals luxe toiletartikelen in de badkamer. Het bed was uiterst comfortabel en met de gezellige plaid voelden we ons als echte Vikings! De ligging van het hotel was fantastisch, met een prachtig uitzicht op de Minster vanuit onze kamer. Helaas hebben we niet de tijd gehad om te genieten van de schitterende tuinen, maar wellicht doen we dat bij ons volgende bezoek. Dank aan het personeel voor hun warme ontvangst en gastvrijheid

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Elk jaar genieten we van een verblijf bij Hedley House en het stelt nooit teleur. Het hotel is prachtig en goed onderhouden, met een moderne uitstraling. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam, en doet er alles aan om het verblijf perfect te maken. De kamers zijn stijlvol en ruim, waardoor je je meteen thuis voelt. Het ontbijt was heerlijk en warm, precies wat je nodig hebt om de dag goed te beginnen. De locatie op slechts 5 minuten lopen van het stadscentrum is perfect, met een prachtig uitzicht op de Minster vanuit het raam. Bedankt voor het geweldige weekend, we komen volgend jaar zeker weer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De locatie is perfect voor een heerlijk ontbijt. Ook de kwaliteit van het eten en de service zijn uitstekend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons gezin heeft genoten van een fantastisch verblijf. De kamer was prachtig en brandschoon, de bedden waren zeer comfortabel en het personeel was uiterst vriendelijk. Daarnaast lag de accommodatie op een ideale locatie.

Melden


© 2007-2026 ReisChecker.nl