- Prijs / kwaliteit10
Mijn partner en ik hebben hier drie
nachten doorgebracht en het was
werkelijk fantastisch. Het personeel was
ontzettend attent en het ontbijt was
voortreffelijk.
De kamer was prachtig en ruim, met een
adembenemende badkamer.
Het bed was mega comfortabel, zo groot
dat ik er bijna in verdween, haha.
Op slechts vijf minuten lopen van het
centrum van York, maar toch was het
hotel heerlijk rustig.
Als we in de toekomst weer naar York
gaan, zouden we hier zeker weer
verblijven.
Bedankt aan iedereen voor een
onvergetelijk verblijf.
