ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Fiesta Inn Insurgentes Viaducto

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De badkamer kan wel een grondige poetsbeurt gebruiken, ik was niet blij om schimmel in de zeephouder aan te treffen. Het ontbijtbuffet was echt aan de prijzige kant en de service in het à-la-carterestaurant liet te wensen over. Gelukkig was het personeel vriendelijk en efficiënt in het afhandelen van zaken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn ervaring was over het algemeen positief, hoewel er enkele kleine verbeterpunten waren. De service was uitstekend en ik was over het algemeen tevreden over de locatie. Het eten was lekker, hoewel ik denk dat sommige mensen er meer van genoten hebben dan ik. Tijdens mijn verblijf had ik slechts een paar kleine minpuntjes, zoals een deurklink die vastzat in de badkamer en enkele stroomstoringen. Ondanks deze punten heb ik toch genoten van mijn verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel biedt alle luxe om je verblijf comfortabel te maken, maar helaas valt het restaurant flink tegen. Het eten is niet lekker, vaak koud en van slechte kwaliteit. De valet-service laat te wensen over en de receptie van het hotel laat ook veel te wensen over. Als ik jou was, zou ik goed nadenken en misschien kijken naar andere, betere opties.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

We verbleven 3 nachten in dit hotel in de aanloop naar de viering van de onafhankelijkheidsdag, en we waren behoorlijk tevreden met ons verblijf. De kamer was ruim en comfortabel, met een heerlijk bed en een luxe badkamer. De douche had lekker warm water en goede waterdruk, en de dikke gordijnen hielden het licht goed buiten. De locatie van het hotel was erg handig, met een Starbucks en een restaurant binnen handbereik. Helaas waren er wel wat minpunten. De cafetaria leverde geen roomservice en de airconditioning leek minder effectief op de derde dag van ons verblijf. Het parkeren was prijzig, maar gelukkig kregen we 50% korting met ons loyaliteitsprogramma. Het management bij de receptie liet wat te wensen over, aangezien we elke dag handmatig om sleutelactivering moesten vragen. Het restaurant kon ook beter. De vrolijke Heineken bucket-promotie was niet beschikbaar en onze vrienden die roomservice bestelden, kregen hun bestelling nooit. Bovendien vonden we de prijzen in het restaurant aan de hoge kant voor wat er werd geboden. Gelukkig was de locatie van het hotel ideaal, met openbaar vervoer in de buurt en goede eetgelegenheden zoals Montejo op slechts een paar straten verderop.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel heeft een fantastische ligging, maar de kussens laten te wensen over. Vooral in kamer 422 waren ze verschrikkelijk oncomfortabel. Helaas liet de verduistering ook te wensen over, waardoor er nog steeds licht naar binnen scheen. Gelukkig bood de valet parking een uitstekende service. Tot slot verdient schoonmaakster Nora of Norma een pluim, zij was buitengewoon vriendelijk!



© 2007-2025 ReisChecker.nl