ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Marquis Los Cabos

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

In het verleden verbleven we vaak in all-inclusive resorts, maar waren vaak teleurgesteld in het eten. Bij het Marquis Resort werden we echter aangenaam verrast door de uitstekende restaurants Sakke en Pergola. Elke ochtend genoten we van een gevarieerd en heerlijk ontbijtbuffet. De ligging van het resort was perfect, want tijdens onze wandelingen langs het strand konden we dagelijks walvissen en roggen spotten. Het enige minpuntje waren de handdoeken, die niet zo zacht waren als we hadden gehoopt. Desondanks zullen we zeker terugkeren naar dit resort!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Deze locatie heeft een diepe indruk achtergelaten op zowel mijn partner als ik, en het staat vast dat we hier nogmaals zullen verblijven. Alles straalt netheid uit en de klantenservice is buitengewoon attent. Het lijkt wel alsof ze hier een motto hebben dat luidt: 'altijd ja'. Ons verblijf was werkelijk aangenaam, en als je in Cabo bent, is dit absoluut een aanrader. De eetgelegenheden zijn uitstekend voor wie kiest voor een all-inclusive ervaring; er wordt niet op kwaliteit bezuinigd. Het bed is van topkwaliteit en wordt regelmatig opgemaakt, wat misschien niet helemaal onze voorkeur was, maar toch zeker het vermelden waard vanwege de attentheid. Deze plek verdient meer dan 5 sterren!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Marquis heeft tot nu toe een geweldige ervaring gehad tijdens zijn verblijf! Het eten is heerlijk en de drankjes zijn precies zoals je zou verwachten van een all-inclusive hotel. Maar waar Marquis echt van onder de indruk was, is de uitstekende service! Alle medewerkers waren uitzonderlijk. Een speciale vermelding verdient Francisco, die bij restaurant Sakke werkt. Hij was ongelooflijk vriendelijk en gaf fantastische suggesties over wat er op het menu stond. Zijn service heeft een blijvende indruk achtergelaten op Marquis. Hartelijk dank!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een week geleden keerden mijn verloofde en ik terug van een weekje weg, en ik moet zeggen dat het werkelijk een onvergetelijke ervaring was. Van de uitmuntende service tot de verrukkelijke variëteit aan gerechten, alles overtrof mijn verwachtingen. Het resort bood bovendien een scala aan vermakelijke activiteiten, waardoor de tijd voorbij vloog en ik al snel wist dat ik hier zeker nog eens terug wilde keren. De rust en stilte die heerste, droegen ook bij aan de ontspannen sfeer. Het personeel verdient extra lof voor hun buitengewone vriendelijkheid en professionaliteit, zij maakten echt het verschil tijdens ons verblijf. Ik heb zelfs enkele spannende pingpongwedstrijden gespeeld met Esme, wat hilarisch en zeer vermakelijk was (en ja, ik heb haar uiteindelijk verslagen in onze laatste match!). De roomservice was absoluut subliem en ver overtrof al mijn verwachtingen. Dit verblijf verdient zonder twijfel een 5-sterrenbeoordeling in alle opzichten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij het boeken en inchecken kregen we verkeerde informatie over de bedafmetingen, die ze niet wilden rechtzetten zonder extra kosten. De kamers zijn gedateerd en het geluid van de weg naast het hotel dringt luid door tot in de kamer. Hoewel er veel keuze is in het restaurant, vinden we de prijzen over het algemeen te hoog voor wat je krijgt. Eén positief punt is echter dat je vanuit het zwembad walvissen kunt spotten, wat prachtig is. Als reactie op de review willen we toevoegen dat we al anderhalve week wachten op de terugbetaling van de borg van $500. Ondanks herhaaldelijke e-mails en berichten naar het hotel, worden we aan het lijntje gehouden zonder respons. We hopen op een snelle oplossing voor dit probleem.





© 2007-2025 ReisChecker.nl