ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Alpha Milton Guest House

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring was echt onaangenaam. Ik kwam ongeveer 25 minuten te laat aan bij de afspraak, wat resulteerde in een negatieve reactie van de man. Hij weigerde niet alleen om me toe te laten, maar gaf me ook geen terugbetaling. Zelfs nadat ik contact had opgenomen met het bedrijf, konden ze niets voor me doen vanwege het gedrag van die man. Eerlijk gezegd, wie behandelt klanten zo? Ik ben behoorlijk geërgerd door dit hele voorval. Ik zal zeker niet meer via Booking.com boeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik ben zwaar teleurgesteld in mijn recente ervaring hier. Het spijt me te zeggen dat de hygiëne in deze faciliteit ver te zoeken is. Zowel de kamers als het restaurant lieten veel te wensen over. De eigenaar, die zichzelf als de heer Gregory identificeerde, liet een zeer onprofessionele en onbeleefde indruk achter. Wat betreft mijn verblijf hier, ik moet zeggen dat het ver ondermaats was. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik een klacht kan indienen bij de relevante instanties voor de hotel- en accommodatiesector in het Verenigd Koninkrijk?



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Deze hotelervaring behoort tot de categorie 'aarzelachtige nachtmerries'. De eigenaar, die ook de frontdeskmedewerker is, woont op de locatie en lijkt meer bezig te zijn met persoonlijke telefoontjes dan met gasten inchecken. Bij aankomst werd ik 'geüpgraded' naar een tweepersoonskamer, maar deze bleek een geluidshel te zijn. Het leek alsof de receptie, kantoor, woonkamer en ontbijtruimte allemaal in één kamer waren samengevoegd - en die kamer grensde direct aan mijn kamer. De eigenaar leek geen oog te hebben voor geluidsisolatie, want elke piep, bel en gesprek scheurde door de muren. Na enkele uren van auditieve marteling realiseerde ik me dat deze kamer me niet bepaald een goede nachtrust zou bieden. Toen ik vroeg om te worden verplaatst, bleek dit onmogelijk vanwege verzoeken van andere gasten. Het aanbod om één nacht te betalen en de rest te annuleren werd brutaal geweigerd door de eigenaar. Gedwongen om elders onderdak te zoeken, vertrok ik teleurgesteld en begon ik meteen de transactie te betwisten. Met defecte apparaten en een eigenaar die meer geïnteresseerd is in geld dan gasttevredenheid, was deze ervaring een waarschuwing aan alle toekomstige reizigers. Laat je niet misleiden door mooie praatjes, het genegeerde onderhoud aan de kamers spreekt boekdelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Geen gordijnen aanwezig, wat zorgt voor een gebrek aan privacy. De vloer is kaal zonder tapijt, wat een ongezellige uitstraling geeft. Het constante lawaai van het drukke verkeer kan storend zijn. Er zijn maar weinig stopcontacten en ze zijn slecht geplaatst, wat onhandig is. Er is nergens een plek om een fiets te stallen. De deur bleef niet goed op slot vanwege een loszittende schroef. Er was geen douchegel of shampoo beschikbaar. Het licht in de kast was kapot en de handdoeken waren erg klein.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer was netjes, maar de douche had wat schoner gemogen. Het bed is niet geschikt voor de gevoelige slaper. De koelkast was eigenlijk overbodig. De inrichting was wel mooi, maar de televisie leek een beetje overbodig. O ja, voor minder dan 50 euro per nacht is dat eigenlijk best goedkoop. De badkamerinrichting was allemaal nieuw en glanzend. Als je op zoek bent naar een voordelig verblijf tijdens een bezoek aan vrienden, dan is dit een goede keuze qua prijs-kwaliteitverhouding.



© 2007-2025 ReisChecker.nl