ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Yasmine Beach

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

In oktober 2019 verbleef ik in een prachtige kamer met een schoon uitzicht op het zwembad en de zee, maar tot mijn teleurstelling waren er geen handdoeken aanwezig. Slechts één handdoek werd verstrekt voor een hele week! De service was redelijk goed, het zwembad was mooi en het strand was gemakkelijk bereikbaar. Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen over het eten, het was ronduit rampzalig. Ik zou het beoordelen als -0/10, aangezien niets van datgene wat geserveerd werd eetbaar was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel valt echt tegen als je kijkt naar de vermeende 4-sterrenrating. De kamers zijn slecht verlicht en de lift blijft regelmatig vastzitten, wat bij claustrofobie zeker voor problemen kan zorgen. Daarnaast hangt er een sterke geur van insecticiden in de liften en ontbreekt een koelkast op de kamer. Het personeel leek ook niet al te behulpzaam toen ik om hulp vroeg, en het restaurant had een verschrikkelijk lange rij met ondraaglijke hitte. De airconditioning lekte en het gedrag van de dame bij de cafetaria liet te wensen over. Al met al, ik zou dit hotel ten zeerste afraden!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf van 4 dagen in dit hotel was een teleurstelling. Hoewel het slechts één ster heeft, laat de staat van de kamers veel te wensen over. De airconditioning werkte niet, er was geen koelkast en zelfs geen handdoeken, wat onhandig was gezien het hete weer in augustus. De enige lift was zo traag dat je een wachtrij moest vormen om je kamer te bereiken. Zelfs in het restaurant was er geen airconditioning aanwezig. Het leek erop dat het personeel moeite had om gasten tevreden te stellen. Parkeren was een uitdaging, aangezien er geen parkeerplaats was en we elke dag 2 dinars moesten betalen om onze auto in een nabijgelegen straat te kunnen parkeren. Het enige positieve aspect van ons verblijf was de animatie bij het zwembad en 's avonds.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Een teleurstellend hotel dat duidelijk aan onderhoud toe is. Binnen tref je een lobby met versleten, bedompte zitbanken. De kamers bevatten losse bedrading en een armoedige poging tot een minibar met slechts twee glazen in een gammel kastje. De balkons zijn overgenomen door duiven, met houten leuningen die halfvergaan en bedekt zijn met duivenpoep. Het uitzicht beneden is een trieste aanblik van bouwafval. De enige glanspunt van dit hotel is het vriendelijke personeel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We willen graag onze waardering uitspreken voor de gastvrijheid die wij mochten ervaren tijdens ons verblijf. De voorzieningen hebben zeker bijgedragen aan een geweldige ervaring en wij zijn dankbaar hiervoor.



© 2007-2025 ReisChecker.nl