ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Barcelo Punta Cana

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit fantastische hotel heeft alles wat je maar kunt wensen. De kamers zien er tiptop uit en de faciliteiten zijn van topkwaliteit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamers waren lekker fris en schoon, het eten was divers en smakelijk, en de service was prima in orde. Enige minpuntje was de lange wachtrij bij het in- en uitchecken, doordat dit bij dezelfde balie moest gebeuren. Al met al was het een goed hotelervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik wil graag mijn vreugde uiten over de uitstekende gastvrijheid van dit hotel. Het personeel is ontzettend vriendelijk en zorgt ervoor dat je verblijf onvergetelijk is. De faciliteiten zijn van topkwaliteit en zowel volwassenen als kinderen genieten volop. De kidsclub is een absolute hit bij de kleintjes, en de dames die daar werken (Franchesca, Dianni, Gissell, Silenia en Juana) verdienen een pluim voor hun geweldige zorg en aandacht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens onze twee weken durende vakantie met het gezin hebben we genoten van de heerlijke zon, het prachtige zwembad en de betoverende zee. Het hotel bood talloze activiteiten aan, van paardrijden tot duiken, waardoor er altijd iets te beleven was. Het enthousiaste animatieteam zorgde voor een levendige sfeer bij het zwembad en de avondshows waren adembenemend. Met 2000 kamers voor ongeveer 5000 gasten was het hotel gelukkig niet volgeboekt tijdens ons verblijf, wat heeft bijgedragen aan onze positieve ervaring. Helaas liet het eten te wensen over, zelfs in de à la carte restaurants. Slechts bij één restaurant kon je redelijk eten, maar deze was altijd volgeboekt. De kamers werden niet goed schoongemaakt en het ontbrak aan essentiële voorzieningen zoals een vergrootspiegel, waterkoker en wc-borstel, wat teleurstellend was. Ook het onderhoud van de kamers liet te wensen over, met losse schroeven en defecte voorzieningen. Het personeel was niet altijd even vriendelijk, tenzij er fooi in het spel was. De prijzen in het winkelcentrum van het hotel waren absurd hoog, waardoor je zelfs voor simpelweg paracetamol een fortuin betaalde. Het 'glijbanen park' bleek ook niet inbegrepen en vereiste extra kosten. Ondanks deze minpunten hebben onze kinderen genoten van de vakantie en daar draait het uiteindelijk om. Hoewel het paardrijden een absolute aanrader was, zijn wij niet van plan om nogmaals in dit hotel of een ander Barceló hotel te verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Wat een schandaal! Op dit moment verblijven we in het hotel en hadden we een tafel gereserveerd bij restaurant Le Dolce Vita. Op de bon die we kregen stond vermeld wat de dresscode was voor heren: lange broek, geen mouwloze kleding, gesloten schoenen. Mijn man hield zich keurig aan de dresscode en droeg nette broek, een T-shirt met mouwen en gesloten schoenen. Echter stond er op de bon NIET dat korte broeken niet waren toegestaan. Toen we dit aankaartten bij de verantwoordelijke persoon, werd het ook niet goedgekeurd. Ik vroeg beleefd of het deze keer wel oké was om zo naar binnen te gaan (ondertussen kwam er iemand binnen in trainingsbroek, dat was wel oké



© 2007-2025 ReisChecker.nl