ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Barcelo Bavaro Caribe Beach

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamers waren netjes en goed verzorgd, het eten was smakelijk en divers en de service was naar behoren. Het enige minpuntje was dat de in- en uitcheckbalie hetzelfde was, wat zorgde voor lange wachtrijen. Desondanks was het over het algemeen een prima hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik ben ontzettend blij met de geweldige ervaring die ik heb gehad in dit hotel. Het personeel is ongelooflijk vriendelijk en de accommodatie is top. Zelfs de kinderen hebben enorm genoten van de kidsclub, waar de lieve dames Franchesca, Dianni, Gissell, Silenia en Juana voor een fantastische tijd hebben gezorgd!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens onze twee weken durende vakantie met het gezin hebben we genoten van het warme weer, het prachtige zwembad en de mooie zee. Er was genoeg te doen in het hotel, van paardrijden en dolfijnenshows tot windsurfen en duiken. Het animatieteam zorgde voor een leuke sfeer bij het zwembad en de avondshows waren indrukwekkend. Er waren in totaal 2000 kamers in het hotel, dus gelukkig was het niet helemaal vol toen wij er waren. Als het wel vol was geweest, hadden we waarschijnlijk een andere ervaring gehad. Helaas was het eten in het hotel het slechtste dat we ooit op basis van all-inclusive hebben gehad. Zelfs in de à la carte restaurants was het eten niet lekker, behalve bij de Japanner. Helaas liet de hygiëne in de kamers te wensen over en waren de bedden te klein voor twee personen. Er ontbraken basisvoorzieningen zoals een vergrotende spiegel, waterkoker en wc-borstel. Ook was het onderhoud van de kamers niet optimaal, met losse schroeven en lekkende kranen. Het personeel was niet altijd even vriendelijk, tenzij je af en toe een fooitje gaf. De prijzen in het winkelcentrum van het hotel waren extreem hoog en er waren verborgen kosten, zoals de entree voor het glijbanen park. Ondanks alle minpunten hebben onze kinderen een geweldige vakantie gehad - dat is uiteindelijk het belangrijkste. Toch zullen we geen vakantie meer boeken bij dit hotel of een ander hotel van Barceló. Als positieve noot: het paardrijden was wel echt een aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Wat een schandaal! We verblijven momenteel in het hotel en hadden een reservering bij restaurant Le Dolce Vita. Op de bon staat de dresscode voor heren vermeld: lange broek, geen mouwloze kleding en gesloten schoenen. Mijn man had zich aan de dresscode gehouden door een nette broek, T-shirt met mouwen en gesloten schoenen te dragen. Er stond echter nergens vermeld dat korte broeken niet waren toegestaan. Toen ik hierover vroeg, keurde de verantwoordelijke persoon het ook af. Ik vroeg beleefd of het deze keer oké was om zo binnen te komen (ondertussen kwam er iemand binnen in een trainingsbroek, dat was wel oké

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit is al mijn tiende bezoek aan deze plek, ik ben zelfs hier getrouwd! De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn prachtig en de locatie is perfect. Er zijn tal van restaurants, zwembaden en bars om van te genieten. Het eten is voortreffelijk en van hoge kwaliteit. Het is echt fijn om gebruik te kunnen maken van de diensten van de Premium club medewerkers, zij regelen alles voor je.

Melden


Reisperiode: oktober 2010

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

geweldig resort personeel is altijd vriendelijk kamer word goed schoongehouden. ik kan het iedereen aanbevelen voor jong en oud. alleen de excursies zijn erg duur.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl