ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Melia Azul

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het ontbijt laat te wensen over met een beperkt en eentonig assortiment, terwijl het avondeten juist wel zeer smakelijk is. De klantenservice in het hotel laat te wensen over; veel werknemers bieden een matige service. Voor de prijs zijn er in de buurt betere accommodaties te vinden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel weet zeker hoe ze waar voor je geld moeten bieden. De kwaliteit van het eten, de drankjes en de service van het personeel is over het algemeen uitstekend. Het enige minpuntje is het ietwat rommelige incheckproces en de hectische reserveringen voor de specialiteitenrestaurants. Deze kwesties zouden zeker wat aandacht mogen krijgen. Helaas misten we de speciale behandeling die we eerder als vaste gasten gewend waren, wat een beetje teleurstellend was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Recentelijk hebben wij een bezoek gebracht aan deze plek en we hebben er ontzettend van genoten! De sfeer was gezellig en het eten was heerlijk. Wellicht kan er gekeken worden naar een efficiënter systeem voor handdoeken, aangezien het retourneren ervan soms wat tijd in beslag neemt. Ook zou het fijn zijn als er wat minder lawaai is bij het zwembad, aangezien de muziek en microfoon soms wat overweldigend kunnen zijn. Desondanks was de kajakactiviteit fantastisch, mede dankzij de vriendelijke jongens die je veel vertrouwen gaven om de zee over te steken. Een speciale dank aan Ángel voor zijn vriendelijkheid. Al met al is deze bestemming absoluut een aanrader voor een vakantie!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn ervaring overtrof helaas niet mijn verwachtingen. Het eten liet te wensen over en de minibar was teleurstellend, zowel qua bijvullen als koeling. De hygiëne in het hotel liet te wensen over, met name in de lift en bij het zwembad. Daarnaast was het lastig om van de speciale restaurants gebruik te maken, aangezien hier beperkingen aan verbonden waren en de informatievoorziening tekortschoot. Gelukkig kon je wel uitwijken naar restaurants in het zusterhotel. Ook was er weinig variatie tussen de lunch- en dinergerechten en werden de drinktijden 's ochtends beperkt. Het feit dat het zwembad al om 06.30 uur sloot, vond ik persoonlijk te vroeg. Al met al is het hotel weliswaar mooi, maar er zijn zeker verbeterpunten te noemen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit fantastische hotel biedt tal van voorzieningen, waaronder twee verwarmde zwembaden en een locatie op loopafstand van het strand.



© 2007-2025 ReisChecker.nl