ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Park Royal

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Fantastisch gerenoveerd hotel! Ik ben zeer tevreden over de accommodatie en de geweldige service van het personeel, vooral Alejandro, Rolfi en Dani van het visrestaurant, GREGORIO bij het zwembad en Carlos in het Italiaanse restaurant. Hoewel het een geweldig etablissement is, zijn er een paar verbeterpunten. Het buffet is wat aan de simpele kant (vergeleken met Park Royal) en er zijn te weinig schaduwrijke plekken bij het zwembad. Ook was er een misverstand over mijn VIP-toegang, aangezien ik de verkeerde armband kreeg. Desondanks zou ik zonder twijfel terugkeren naar dit hotel bij een volgend bezoek.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf in Grand Park Royal Cancun was echt memorabel. Bij aankomst werden we meteen behandeld als VIP-gasten dankzij de persoonlijke service. Het personeel ging boven en buiten om ervoor te zorgen dat we ons comfortabel voelden - altijd vriendelijk, behulpzaam en meegaand. De kamers waren onberispelijk schoon en mooi verzorgd, waardoor we de perfecte plek hadden om te ontspannen en te genieten van rust. Het hele resort straalt een sfeer van comfort en elegantie uit. Een absoluut hoogtepunt waren de bars, die elk een geweldige selectie drankjes boden, geserveerd met enthousiasme en een glimlach. Vooral de Cassis-bar sprong eruit vanwege de indrukwekkende variëteit. Gabino, een van de barmannen, onderscheidde zich door zijn uitstekende service en vriendelijke persoonlijkheid. Hij maakte van elke drankbestelling een ervaring! Voor wie op zoek is naar een luxueuze en ontspannen vakantie met eersteklas service, is Grand Park Royal Cancun absoluut een aanrader.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na een verblijf van 8 dagen in dit resort zijn we net teruggekomen en we vonden het geweldig. Alles was ontzettend schoon en het personeel was vriendelijk. We verbleven in de premier superior master ocean front kamer, wat werkelijk geweldig was. We kregen een cadeaubon van $40 voor een massage, wat een leuke verrassing was, en mochten vroeg inchecken, wat we erg op prijs stelden. Het resort gaf een veilig gevoel en was goed verlicht, het strand was prachtig en schoon. De spa behandeling die ik kreeg was goed. Ik zou hier zeker opnieuw verblijven. Enkele zaken om in gedachten te houden: Dit is GEEN feestresort. Dat vond ik geweldig als introvert, maar mijn man verveelde zich een beetje. De meeste stellen hielden zich afzijdig. Er was elke middag muziek bij het zwembad, maar dit stopte rond 19.00 uur. Opnieuw, perfect voor mij, maar als je op zoek bent naar een feestelijke sfeer, is dit resort waarschijnlijk niet geschikt. Het eten was goed - sommige restaurants waren echt goed, maar het buffet was wisselend. We hebben het steakhouse niet geprobeerd (extra kosten). Ik waardeerde de variëteit die het resort bood, maar had het gevoel dat de kwaliteit nog iets verbeterd kon worden. Roomservice was snel en foutloos, maar ik denk dat het menu wel wat uitgebreider zou mogen zijn. Als dit verbeterd zou worden, zou dit resort kunnen concurreren met ketens zoals Sandals. Sommige conciërges zijn opdringerig. Toen we aankwamen hadden we bijna 18 uur gereisd en wilden gewoon naar onze kamer. Mijn man vindt het moeilijk om nee te zeggen, dus hebben we 20 minuten met Abby besteed aan het doornemen van alle eetopties en werden we onder druk gezet om een "rondleiding door het resort" te nemen (waarschijnlijk bedoeld om je een VIP-lidmaatschap of timeshare te verkopen). Zelfs nadat we nee hadden gezegd, wilden ze onze planning voor de rest van de week weten. Nee is nee! Dit was de grootste frustratie die ik hier had. Bovendien moesten we elke dag bijna langs de conciërge lopen, dus werden we continu gevraagd naar onze planning, wat ik vreemd vond. Nog iets om in gedachten te houden - de meeste barkeepers/ober/gastheren spreken slechts een beetje Engels. Dit is GEEN slechte zaak, maar ik vond de taalbarrière soms lastig. Al met al was dit een van mijn favoriete verblijven tijdens onze reizen. Als ze de kwaliteit van het eten konden verbeteren en de conciërges niet zo opdringerig waren, zou het perfect zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij het uitchecken vergat ik een hele lading kleding in mijn kamer. Toen ik de volgende dag terugkwam om het op te halen, was er geen enkel bericht achtergelaten over mijn achtergelaten spullen. Het personeel was niet erg hulpvaardig en bood me geen eens een drankje aan. Na een uur wachten kreeg ik gelukkig mijn kleding terug. Het zou fijn geweest zijn als ze op zijn minst een mailtje of belletje hadden gegeven wanneer er zoveel vergeten spullen in de kamer achterblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Gratis is altijd goed!



© 2007-2025 ReisChecker.nl