ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Clarion Amon Downtown

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling! Bij aankomst bij het hotel op zondag om 17.00 uur, kwam ik er pas om 17.10 uur achter dat zowel het zwembad als de hot tub buiten werking waren. Het personeel informeerde me dat dit de hele week het geval zou zijn. Met temperaturen van 85 graden en een zonnige week in het vooruitzicht, was het ontbreken van het zwembad - waarvoor ik specifiek dit hotel had geboekt - een enorme domper. Toen ik om restitutie vroeg om elders mijn vakantie door te kunnen brengen met een werkend zwembad, werd dit geweigerd door het hotel. Uiteindelijk, na drie dagen wachten, bood Travelocity slechts een gedeeltelijke terugbetaling van $77 aan vanwege de ontbrekende faciliteiten waar ik op had gerekend bij het boeken van mijn verblijf. Mijn vakantie was verpest. Naast deze tegenvaller, was het ook frustrerend dat er in het hotel geen koffie beschikbaar was. In plaats daarvan stond er een koffiezetapparaat in mijn kamer met koffiecapsules die niet pasten. Absurd! Het personeel leek hier weinig van te begrijpen en bood slechts extra pakketten aan. Het "ontbijt" bestond uit een grabbag met een Capri Sun aardbei-kiwi drankje, een mueslireep van Costco en een appel. Een zeer matige start van de dag. Zelfs na het aantrekken van een loodgieter voor de verstopte afvoer na mijn eerste douche, hielden de problemen niet op. Al met al een zeer teleurstellende ervaring die ik niemand zou aanraden. Het lijkt erop dat het management weinig belang hecht aan de tevredenheid van hun gasten en deze locatie uitknijpt tot het niet meer rendabel is. Vermijd dit hotel ten koste van alles.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Momenteel lijkt het wellicht niet de meest gunstige periode om te verblijven in het Clarion. Tijdens ons bezoek in augustus 2023 hebben we gemerkt dat het zwembad buiten gebruik was, de airconditioning in de kamer na tien minuten uitviel en het ontbijt bestond uit een simpel zakje met een appel, een pakje jus d'orange, een chocoladereep en geen warme drank, bedoeld om mee te nemen naar je kamer. Het hotel heeft duidelijk nog ruimte voor verbetering wat betreft klantvriendelijkheid. Misschien zou het logisch zijn om het hotel voor enkele maanden te sluiten of de kamerprijs te verlagen om het ongemak van de huidige situatie te compenseren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een regelrechte nachtmerrie. Vanaf het moment dat je de lobby binnenstapt, word je begroet door een ouderwets interieur uit lang vervlogen tijden, compleet met zware gordijnen en levensgrote portretten van onbekende figuren aan de muur. Het personeel bij de receptie doet alsof je onzichtbaar bent, zo druk zijn ze met hun telefoon of computerscherm bezig. De kamer was al niet veel beter. Vlekken op het tapijt, bevlekte lakens op het anders ogenschijnlijk nette bed, en een badkamer met behang dat rechtstreeks uit de vorige eeuw leek te komen met vergeelde douchegordijnen. Om over het ontbreken van ontbijt nog maar te zwijgen. Een vreemde gebeurtenis vond plaats toen ik terugkwam bij het hotel en alles was muisstil. Terwijl ik aan de telefoon was, maakte ik een grapje over spoken in het hotel. Onder de douche gehoord te hebben, kwam ik uit de badkamer en ontdekte dat de wekkerradio op een statisch station stond en niet uit wilde. Het geluid werd steeds luider en uiteindelijk trok ik de stekker uit het stopcontact. Zelfs na dit voorval was de deur nog steeds op slot terwijl ik alleen reisde. Er hing duidelijk iets onheilspellends in de lucht. Ik greep mijn spullen en checkte vroegtijdig uit. Deze plek is me geen tweede bezoek waard. Doe met deze informatie wat je wilt, maar ik zal deze plek mijden als de pest.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Deze plek was echt een teleurstelling. Bij aankomst waren onze kamers nog niet schoongemaakt, wat meteen al een slecht voorteken was. Ik heb zelf in de hotelbranche gewerkt en dit was onacceptabel. Vervolgens hadden we geen warm water om te douchen, wat de ervaring nog erger maakte. De kamers waren donker en onprettig, ik voelde me zelfs onveilig. Ik raad echt af om hier te verblijven; investeer liever in een beter hotel waar je je welkom voelt. Het personeel was onbeleefd en totaal niet gastvrij bij het uitchecken. Bespaar je geld en zoek een andere accommodatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een tegenvaller was dit verblijf zeg. Ik had vooraf betaald en had helaas bij aankomst mijn tas met mijn fysieke kaart vergeten. Ondanks dat de kamer al betaald was, eisten ze toch een fysieke kaart om in te kunnen checken. Na uitleg en de vraag de reservering te annuleren, verzekerden ze mij dat er geen kosten in rekening zouden worden gebracht. Tot mijn verbazing ontdekte ik later dat ze toch geld hadden afgeschreven voor een ongebruikte kamer. Het lukte me niet om het probleem met de manager op te lossen, zelfs Expedia kon geen terugbetaling voor mij regelen. Ik voel me bestolen en enorm teleurgesteld. Deze ervaring was frustrerend en onacceptabel.



© 2007-2025 ReisChecker.nl