ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Occidental Grand

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit resort is voor ons inmiddels een bekende plek geworden, aangezien we hier al 8 keer zijn geweest sinds 2016. Het team van medewerkers is altijd professioneel en gastvrij, met Jana Moreno als uitmuntende gastvrouw in het restaurant. Haar oprechte glimlach werkt aanstekelijk en ze staat altijd paraat om te helpen. Voor een heerlijke vakantie met prachtige stranden, snorkelmogelijkheden vanuit je luie stoel en het vriendelijkste personeel van het hele eiland, is Occidental Cozumel absoluut de beste keuze.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onlangs zijn we teruggekeerd van een verblijf van één week in het Occidental Cozumel resort. Over het algemeen is het een prima all-inclusive hotel. Ik zou zeggen dat het zich bevindt op een gemiddeld niveau (niet het beste, maar ook niet het slechtste) op basis van het volgende: Pluspunten: De kamers zijn mooi en ruim, schoon en comfortabel. Het eten was smakelijk. Het mediterrane restaurant was mijn favoriet. Het personeel was vriendelijk. De locatie is goed, aan het strand en niet te ver van lokale winkels. Ze hebben een duikwinkel ter plaatse. Ik heb één duik gedaan en had een geweldige ervaring. De spa is erg mooi, ik heb een heerlijke massage gehad. De fitnessruimte ziet er mooi uit, hoewel ik deze niet heb gebruikt. De kinderzone is fijn om te hebben, we hebben het een keer gebruikt en hadden het helemaal voor onszelf. Het is beschut en rustig. Ik zou het prettiger hebben gevonden als het zwembad wat ondieper en schoner was, maar de kinderen hebben zich prima vermaakt. Minpunten: Het leek misschien onderbezet te zijn. Soms werd er niet gereageerd wanneer we de receptie belden, onze verzoeken voor housekeeping (een keer voor een babybedje en een keer om lakens te verschonen nadat ons kind een ongelukje had gehad) werden erkend maar niet opgevolgd. Voor het babybedje hadden we twee keer voorafgaand aan ons verblijf gemaild met het resort om ervoor te zorgen dat het op de reservering stond, en ons was verteld dat dit afhankelijk was van beschikbaarheid en daar hadden we begrip voor. Toen we arriveerden hebben we er met het personeel over gesproken, maar er stond geen babybedje in de kamer. We vroegen het opnieuw en er werd gezegd dat er een beschikbaar was en dat het naar boven zou worden gebracht, maar dat gebeurde niet. De baby viel in slaap en we hadden nog steeds geen babybedje, dus moesten we nog twee keer naar de receptie totdat het naar onze kamer werd gebracht. De lakens werden niet verschoond nadat we hadden gebeld en housekeeping hadden gevraagd, en pas de volgende dag gewisseld; we vonden in een kast lakens en hebben het bed zelf opgemaakt en de vieze lakens op de vloer achtergelaten. De restaurants hadden ook lange rijen, maar de tafels waren niet altijd vol, dus vroegen we ons af of het gebrek aan personeel hier een rol speelde. Over restaurants gesproken, ik vind dat ze niet genoeg eetruimte hebben voor het aantal gasten. De buffetten hadden vaak rijen om een tafel te krijgen en dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Ze hebben ook geen snackplek aan het strand, wat veel all-inclusive hotels wel hebben en waarschijnlijk bijdraagt aan de lange wachtrijen tijdens de lunch. Het strand is erg mooi maar klein, ik denk dat dit te maken heeft met klimaatverandering en de gevolgen van orkanen, en niet aan het hotel ligt. Al met al is het een prima hotel en hebben we een goede gezinsvakantie gehad, maar waarschijnlijk zouden we hier niet opnieuw verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij Occidental hebben we een fantastische tijd beleefd. Het duiken was een onvergetelijke ervaring en de verblijven en maaltijden waren van topkwaliteit. Jana Moreno, de attente kapitein van restaurant Posada, nam speciale zorg om aan mijn dieetwensen tegemoet te komen. Het personeel was ontzettend vriendelijk en heeft echt bijgedragen aan het maken van onze reis memorabel. Velen van onze medegasten vertelden ons dat ze regelmatig terugkeren naar Occidental vanwege de geweldige ervaringen die ze daar hebben. Ik raad deze bestemming zonder aarzeling aan al mijn vrienden aan! Een grote dank aan al het personeel van het resort en de duikschool voor het helpen verwezenlijken van onze droomvakantie!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij aankomst in het Occidental Cozumel wisten we meteen dat onze ervaring bijzonder zou zijn. Onze groep, bestaande uit een mix van jonge kinderen en oudere familieleden, werd hartelijk ontvangen door het personeel dat er alles aan deed om ons op ons gemak te stellen en te verzorgen. Vooral de ontvangst in de First Club was fantastisch. Diego speelde hier een sleutelrol door al onze behoeften vlot af te handelen en ons verblijf naadloos te maken. Ook Sheila droeg bij aan de vriendelijke en zorgzame sfeer. Het personeel toonde ongekende gratie en geduld, vooral bij de zorg voor mijn moeder met speciale behoeften. Ariel, onze tourdirecteur, zorgde ervoor dat zelfs wanneer dingen niet helemaal volgens plan verliepen, mijn moeder en oom een speciale dag beleefden. Naast de uitstekende service genoten we van het adembenemende strand en de leuke zwembadactiviteiten. Johnny, onze portier, zorgde altijd met een warme glimlach voor mijn moeder en oom. Ook Marcos van de pizzabar en het team van het visrestaurant, met Sergio, Jorge en Ingrid, maakten ons verblijf onvergetelijk met hun uitmuntende service en gastvrijheid. Onze dank gaat uit naar het voltallige personeel van het Occidental Cozumel, die onze tijd daar zo bijzonder maakten. We zullen deze herinneringen koesteren en kijken ernaar uit om terug te keren!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Heerlijk hotel waar we al zes jaar lang trouwe gasten zijn. De kamers zijn altijd schoon en het personeel is erg vriendelijk. Een aanrader!



© 2007-2025 ReisChecker.nl