ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Le Royal

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente verblijf in dit hotel was verre van wat je zou verwachten van een vijfsterrenhotel. De kamers lieten te wensen over en de tv werkte niet, wat erg frustrerend was. Schoonmaak en basisvoorzieningen zouden vanzelfsprekend moeten zijn in een hotel van dit kaliber. Ook de eetervaring liet te wensen over. Het personeel was onbeleefd en leek elementaire manieren te missen. Het eten was van lage kwaliteit en de opties bij het 'buffet' waren teleurstellend. Bovendien moest er extra betaald worden voor water, wat gezien de hoge prijzen onredelijk leek. Het "à la carte" diner was een lachertje: kleine porties van matige kwaliteit. De algehele eetervaring was onbevredigend door vuile tafels en slecht eten. Als je op zoek bent naar een echte vijfsterrenervaring, is het beter om ergens anders te verblijven. Dit hotel zou ik niet aanbevelen aan iemand die waarde hecht aan hoge normen en waar voor zijn geld zoekt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De hoge verwachtingen die we hadden van het chique hotel "Koninklijke Yasmine" werden helaas niet waargemaakt. De naam en luxe uitstraling van vijf sterren worden niet waargemaakt: de service liet te wensen over, het eten was van matige kwaliteit en weinig gevarieerd, de kamers waren gedateerd, de sfeer bij het zwembad was ongemakkelijk, de netheid liet te wensen over en er waren te weinig ligstoelen op het strand. Het hotel probeert zich te presenteren als een luxeproduct, maar valt helaas door de mand.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn verblijf was over het algemeen prettig. We waren er in het begin van oktober en het was heerlijk warm in Hammamet, hoewel de airco in de kamer wat langzaam op gang kwam. Over het algemeen was het personeel vriendelijk, al waren er enkele uitzonderingen. De drankjes bij ons all-inclusive arrangement waren niet van de hoogste kwaliteit, maar het eten verbeterde gelukkig na de eerste dag en was prima. We besloten om de stad te verkennen en vonden het steeds leuker. Gelukkig waren de andere faciliteiten wel uitstekend! Ik zou zeker overwegen om terug te komen en opnieuw te genieten van een verblijf in dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een kort verblijf van twee dagen moet ik eerlijk zeggen dat mijn ervaring niet helemaal aan mijn verwachtingen voldeed. Ik was teleurgesteld over de kwaliteit en variatie van het eten, wat in mijn ogen niet in lijn was met de hoge 5-sterren beoordeling. Bovendien vond ik het vreemd dat er geen slangen aanwezig waren in de badkamers, aangezien ik dit normaal gesproken wel gewend ben.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ons recente verblijf van een week in dit hotel was een teleurstelling. Ondanks onze ervaring met Arabische landen, werden onze verwachtingen niet waargemaakt. Het hotel, met zijn aangekondigde vijfsterrenstatus, bleek niet te voldoen aan de normen die we gewend waren. We hadden een superior kamer geboekt, maar kregen in plaats daarvan een accommodatie die sterk tekortschoot, met schimmel en vuil die een ongemakkelijke sfeer creëerden. Gelukkig kregen we na klagen een iets betere kamer aangeboden, zij het in een lawaaiige omgeving in de buurt van de grote zaal. Bij aankomst in het hotel midden in de nacht werden we geconfronteerd met duisternis en karige maaltijden in de kantine. Het strand was zanderig en breed, maar helaas vervuilde rommel de omgeving, wat afdeed aan de charme ervan. Het eten in het hotel was redelijk, met gevarieerde diners, maar service aan tafel hing af van het geven van fooi. De aanwezigheid van Servische toeristen en de lokale bevolking domineerde de sfeer, wat niet altijd aansloot bij onze voorkeuren. Het hotel beschikte over drie zwembaden, maar het luide muziek en de beperkte ruimte lieten weinig rust toe. Activiteiten en animatie waren minimaal en gericht op kinderen. De lobby was doordrongen van sigarettenrook, waardoor het verblijf onaangenaam kon zijn. Het gebrek aan renovatie en slecht beheer van het hotel lieten duidelijk te wensen over, en wij zouden het eerder als een driesterrenaccommodatie classificeren. Het is jammer dat het hotel niet wordt onderworpen aan reguliere inspecties om de oorspronkelijke sterrenclassificatie te handhaven die het bijna 20 jaar geleden ontving. Als Tunesië zijn gastvrijheid niet verbetert, zal het moeilijk worden om toeristen aan te trekken en te behouden. Dit hotel heeft duidelijk behoefte aan verbetering en een competente manager.



© 2007-2025 ReisChecker.nl