ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Flamingo Beach Resort & Spa

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het menu was beperkt, maar de kwaliteit was voortreffelijk. Het personeel, met name Enrique, was uitzonderlijk. Hij maakte de ervaring absoluut onvergetelijk. De drankjes waren verrukkelijk en hoewel ze niet super luxe waren, waren ze zeker effectief.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een verblijf in dit hotel wordt overschaduwd door de enorme hoeveelheid plastic afval die wordt geproduceerd, zonder prullenbakken in zicht. Dit past niet bij de duurzame normen van Costa Rica. Het hotel oogt verouderd met een inrichting die doet denken aan een oud schip en krakende bedden. Het gebrek aan liften zorgt voor veel traplopen en het receptiepersoneel liet te wensen over in professionaliteit en behulpzaamheid. Positief was het ontbijt, dat heerlijk was, en het vriendelijke personeel (met uitzondering van enkele medewerkers). Echter, de hoge prijzen voor eten en drinken maken de algehele ervaring niet waard. Er zijn betere opties beschikbaar voor een lagere prijs, dus een terugkeer naar dit hotel zit er niet in.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We verbleven in een prachtige kingsize kamer met uitzicht op het zwembad. De kamers waren niet alleen ruim, maar ook brandschoon. Het eten op het terrein was een culinair feest! 's Nachts werden we getrakteerd op het rustgevende geluid van de golven, wat onze ervaring extra ontspannend maakte. Er waren wel wat trappen, maar dat maakte ons avontuur op het terrein des te interessanter. De aanwezigheid van 24-uurs beveiliging zorgde ervoor dat we ons veilig voelden. We kunnen niet wachten om terug te komen en weer van deze geweldige plek te genieten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Margaritaville viel in veel opzichten tegen. Hoewel het pand, de parkeerplaats, het zwembad en de kamer prachtig waren en het strand adembenemend mooi, waren er enkele minpunten die de ervaring minder plezierig maakten. De strandstoelen waren ongemakkelijk en moesten specifiek bij het personeel worden aangevraagd, en er was geen bar- of foodservicedienst op het strand, wat je wel zou verwachten van een resort. Ook de bar bij het zwembad liet te wensen over; de nacho's waren niet vers en het vlees was koud en leek zelfs van een dag eerder te zijn. Het ontbijt was slechts gemiddeld. Al met al zijn er veel betere accommodaties voor minder geld te vinden, met superieure service en voedsel. Toen ik bij het uitchecken mijn sneakers in de kamer vergat, duurde het drie dagen voordat het personeel contact met me opnam om te melden dat ze waren gevonden. Al met al was mijn ervaring bij Margaritaville teleurstellend, zelfs in het laagseizoen toen het niet eens druk was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onze ervaring in Costa Rica was werkelijk adembenemend en dit hotel heeft hier zeker aan bijgedragen. Het personeel sprong er echt uit door hun vriendelijkheid en behulpzaamheid. Vooral Priscilla, die de kinderen bezig hield met creatieve activiteiten, was een absolute parel. Ik wou dat ik de namen had genoteerd van alle medewerkers die ons verblijf zo speciaal maakten. Wat dit hotel ook bijzonder maakte, was de idyllische ligging aan een betoverend strand en het eten dat, afgezien van het ontbijt en soms een lunchbuffet, altijd vers en op bestelling gemaakt werd. De kleinschaligheid van het resort zorgde voor een meer persoonlijke benadering en contact. Echter, er waren ook enkele minpuntjes: de afstand van meer dan een uur vanaf de luchthaven en belangrijke bezienswaardigheden is een nadeel, en de badkamer vertoonde tekenen van slijtage en kon wel wat renovatie gebruiken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl