ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Elizabeth Copdock

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, dat was zeker een pluspunt. Helaas liet de locatie te wensen over. Van tevoren wist ik dat het een gok was, maar de bereikbaarheid was een ware uitdaging. De wegen leken allemaal te leiden naar afgelegen plekken, waardoor het zowel tijdverspillend als kostbaar was om met de taxi naar de stad te reizen. Het voelde bijna alsof ik net zo goed £50 extra had kunnen besteden aan een accommodatie in het stadscentrum. Wat betreft het hotel zelf, het was een broeikas. De kamer was zo ontzettend warm, alsof we ons in een oven bevonden. De thermostaat van de radiator functioneerde niet, waardoor we geen controle hadden over de temperatuur. Het was ronduit absurd. Vooral gezien het milde weer buiten, leek het een onnodige verspilling van zowel geld als energie. Echt belachelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De automatische check-in was een ramp en toen ik om hulp belde, kreeg ik advies over het inchecken en de suggestie om persoonlijk langs te komen. Eenmaal ter plaatse probeerden we opnieuw in te checken, maar de problemen bleven zich voordoen. Uiteindelijk moest de medewerker handmatig de boeking verwerken na wat oponthoud bij het zoeken naar het referentienummer. Het ontbijt was teleurstellend - hoewel we vroeg moesten eten, was het buffet allesbehalve vers en warm. De kamer was ook niet echt comfortabel, met een vreselijk hard bed dat nauwelijks van de grond te onderscheiden was. Daarnaast ontdekten we ook lang, donker haar in het bad en de kamer was te koud naar onze zin. Al met al was het geen aangenaam verblijf en ik zou het niet aanraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit bescheiden hotel heeft echt iets te bieden. Het personeel was bijzonder gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. De sfeer in het hotel is heerlijk ontspannen. De kamers zijn ruim en zeer comfortabel - de matrassen en kussens van uitstekende kwaliteit. Het eten was verrukkelijk en er was een gevarieerde menukeuze. Het gekookte ontbijt was van topkwaliteit. Al met al een geweldige ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel is een juweeltje: comfortabele kamers, een prachtige binnentuin en heerlijk eten. Het enige minpuntje zijn de prijzige drankjes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

In mijn reiservaring heb ik al enkele hotels bezocht, ook in Engeland. Dit hotel heeft echter gisteren de eerste plek veroverd op mijn lijst van slechte ervaringen. De inrichting is hopeloos ouderwets. Het doortrekken van het toilet is een hele klus, bijna alsof je zelf het water moet oppompen :-) (en als dat niet lukt, moet je geduldig 10 minuten wachten tot het reservoir weer vol is), er hangt een waarschuwingsbordje in de badkamer voor "zeer heet water", terwijl er amper warm water uitkomt, de ramen kunnen open maar hebben geen horren, de lakens vertonen tekenen van slijtage, in één van de kamers vloog de douchekop zelfs los, de televisie sprong 's nachts plotseling aan en de prijs van het hotel is vergelijkbaar met die van een luxehotel, waardoor de verhouding tussen prijs en kwaliteit volkomen zoek was. Het enige positieve punt: het was op zijn minst een uiterst memorabele ervaring. We konden er eigenlijk wel om lachen, ondanks alle dingen die misgingen. Gelukkig weten we dat het in Engeland ook anders kan; anders zou je bijna denken dat dit de standaard is. Zou ik opnieuw voor dit hotel kiezen? Absoluut niet, zelfs niet als de prijs veel lager zou zijn. Waarom dan toch 2 sterren in plaats van 1? Het personeel doet zeker hun best en we hadden bovendien een geweldige avond bij een concert van Ed Sheeran, waardoor we sowieso met een glimlach op ons gezicht liepen...

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl