ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Marriott Casamagna Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik kies bijna altijd voor hotels van het merk Marriott en wilde op vakantie een all-inclusive ervaring beleven. Ik was echt onder de indruk van dit Marriott resort, het personeel en de chef-koks! Hoewel er veel negatieve recensies zijn over het eten, was onze ervaring juist het tegenovergestelde. Elke eetgelegenheid op het terrein die we hebben uitgeprobeerd bood een verfijnde ervaring. Ik had gewild dat ik meer foto's van onze maaltijden had genomen, maar we wilden liever genieten van de ervaring dan dat we als toerist constant aan het fotograferen waren. De zwembaden zijn geweldig, er is wel een strijd om ligstoelen met handdoeken te reserveren, maar dat is gebruikelijk bij de meeste resorts waar we verblijven. Als je daarmee geen gedoe wilt hebben, reserveer dan een cabana en geniet van extra service. Ik zou absoluut terugkomen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik ben enorm onder de indruk van mijn recente verblijf in dit hotel, dat zonder twijfel een onvergetelijke ervaring was. Alles, van het hartelijke personeel tot de stijlvolle kamers, het voortreffelijke eten en de bruisende sfeer, overtrof al mijn verwachtingen. De gastvrijheid was van buitengewone kwaliteit en het team verdient alle lof; van de vriendelijke receptionisten tot de hardwerkende schoonmaakploeg en het attente bedienend personeel op het strand. Het was een waar genoegen om bij aankomst een gratis upgrade te krijgen naar een kamer met een adembenemend uitzicht op de oceaan! Dit hotel is ideaal voor zowel stellen als gezinnen en biedt een scala aan entertainmentmogelijkheden voor alle leeftijden. De kidsclub zag er fantastisch uit, met leuke aquarobics en spannende activiteiten gedurende de dag. Voor wie op zoek is naar rust en ontspanning, biedt het strand een vredige omgeving om tot rust te komen. Ik kijk al uit naar mijn volgende bezoek; dit hotel heeft echt mijn hart gestolen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik ben al ongeveer 20 keer naar Mexico geweest en ik heb nog nooit een resort gezien zonder enige avondentertainment. Bij dit resort was het tegen 21.00 uur een spookstad, compleet uitgestorven. En dat terwijl het hoogseizoen was. Het resort zelf is prima en schoon. Het personeel was redelijk, maar het eten liet te wensen over. Ik zou hier niet nog een keer verblijven en ik zou het ook niet aanbevelen. Ik heb in goedkopere accommodaties verbleven en daar een betere ervaring gehad. Dit resort verdient hoogstens 3 sterren!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Op het resort zijn de faciliteiten, het eten en de service uitstekend. Helaas is er een onaangename gewoonte ontstaan van het reserveren van ligstoelen. Sommige mensen worden territoriaal en leggen al de avond ervoor handdoeken neer op de beste plekken of staan voor zonsopgang op om handdoeken neer te leggen op de ligstoelen bij het zwembad. Ik liep zelfs om 6 uur 's ochtends naar buiten en een vrouw RENDE in het donker naar een ligstoel met het beste uitzicht toen ze me zag, uit angst dat ik haar "plek" zou inpikken. Ik denk dat de ervaring gastvrijer zou zijn als deze praktijk verboden werd en het personeel alle handdoeken voor zonsopgang zou verwijderen. Hoewel het misschien handig is voor degenen die hun stoel veiligstellen, heb ik gezien hoe frustrerend het is voor degenen die later op de dag aankomen en alle stoelen bezet vinden door handdoeken, niet mensen. Anders moet je je strategie klaar hebben om een andere gast te slim af te zijn voor een plekje aan zee.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij ons tweede bezoek aan Marriott Cancun waren we verrast door de drukte in vergelijking met ons eerste bezoek in 2021 (tijdens Covid-19). Het resort was gevuld met meer mensen, voornamelijk gezinnen met jonge kinderen, wat een andere ervaring gaf. Er was een uitgebreide keuze aan eten en meer restaurants dan voorheen. De ligging is top met vele andere plekken buiten het resort voor eten en activiteiten. Het personeel was gastvrij en vriendelijk, vooral Abel, een attente ober bij het zwembad die altijd zorgde voor onze favoriete drankjes en ons met een glimlach bediende. Het enige minpunt was de frontdesk: onze kamer was niet op tijd klaar, bij het uitchecken werden onterechte kosten in rekening gebracht voor een upgrade en een fles wijn die we niet hadden gebruikt. Over het algemeen een geweldige ervaring als je het niet erg vindt vroeg op te staan voor een plekje bij het zwembad en in een levendige omgeving wilt verblijven met vriendelijk personeel en een goede locatie.



© 2007-2025 ReisChecker.nl