ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel St Leonards

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamer was perfect geschikt voor een kort verblijf, met handige ligging nabij wegen die gemakkelijke toegang bieden tot de lokale bezienswaardigheden. De kamer straalde een aangename rust uit en de accommodatie verwelkomt honden met open armen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Op de eerste dag ontbrak het aan warm water en hoewel de accommodatie acceptabel was, wist het niet te imponeren. De ligging bleek lastig, met weinig eetgelegenheden of andere faciliteiten op loopafstand.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een verblijf in deze accommodatie is een echte aanrader! Het ontbijt is heerlijk en het personeel is uitzonderlijk goed. We hebben hier één nacht doorgebracht met onze viervoeter, voor slechts £10 extra - een voordelige prijs in vergelijking met andere plaatsen. De accommodatie is zeer huisdiervriendelijk. Het bed is comfortabel en de douche is geweldig. De pub is ook fantastisch met een uitgebreide keuze aan drankjes. Daarnaast zijn er prachtige wandelroutes in de nabije omgeving. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Wij komen zeker terug!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit charmante en schone hotel is een heerlijke plek om te verblijven. De kamers zijn fris en comfortabel, hoewel het handig is om je eigen haardroger mee te nemen. Het beddengoed is van goede kwaliteit en de meeste kamers zijn gelijkvloers, met enkele toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Ondanks de ligging aan een hoofdweg, bieden de kamers voldoende afzondering van eventueel wegverkeer. Het restaurant serveert smakelijke gerechten tegen redelijke prijzen. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam, waardoor een terugkeer in de toekomst zeker op het verlanglijstje staat.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Prachtige, opgeruimde kamers, maar teleurgesteld door kleine tekortkomingen.. De prijs van £ 112 per nacht omvatte een kamer en ontbijt. Bij het ontbijt werd mij verteld dat een cappuccino extra kostte. Dit voelde voor mij als een teleurstellende beslissing van het management, ondanks een over het algemeen aangenaam verblijf. Molly deed haar best met enthousiasme, maar toch bleef er een wrange nasmaak hangen na deze ervaring. Voor mij staat de klant voorop, en daarom vond ik het vragen om extra geld voor een cappuccino tijdens het ontbijt, bovenop de al betaalde prijs, kortzichtig en geldbelust van het bedrijf. De kamers en hygiëne waren uitstekend, maar uiteindelijk maakte dit kleine voorval het verschil tussen een eersteklas en een minder geslaagde ervaring.



© 2007-2025 ReisChecker.nl