ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grand Eastern

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

ONTBIJT VAN BEDWANTSEN! We waren genoodzaakt om te vechten tegen een leger van ongewenste gasten op ons bed, wat resulteerde in een slapeloze nacht. Er lijkt weinig animo te zijn om deze hinderlijke situatie aan te pakken, zoals blijkt uit eerdere recensies. Het negeren om zelfs maar de matrassen te vernieuwen voor nieuwe gasten spreekt boekdelen. Ondanks onze ellendige ervaring, werden we niet gecompenseerd, en kregen we slechts een futloos excuus als troost.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een ware nachtmerrie in de straat van de vakantie: dit hotel was een regelrechte mislukking. De voorzieningen lieten te wensen over en we waren blij om te vertrekken. Beter vermijden: ons verblijf hier werd gekenmerkt door onvoldoende hygiëne, verouderde voorzieningen en matige service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De plek was een grote teleurstelling. Het eten was een regelrechte ramp. De Indiase chef was duidelijk niet bekend met de kunst van de Chinese keuken. Het zogenaamde Chinese gerecht zat vol met groenten en vet, maar zonder enig spoor van vlees. Het Chinese gerecht was bereid op een Indiase manier, overladen met pepers in plaats van de subtiele smaken van de Chinese keuken. Het personeel leek niet in staat om met gasten om te gaan, en onbeschoft advies werd gegeven aan degenen die nog nooit Chinees hadden gegeten. Zelfs de eigenaar werd niet met respect behandeld. Toen we vroegen naar hulp met onze bagage in de vroege ochtend, beweerde de receptionist dat er geen sjouwers beschikbaar waren, terwijl de portiers en de beveiliging pas om 8 uur begonnen. Dus moesten we om 7 uur al onze koffers zelf sjouwen naar ons voertuig. In kamer 119 liet zelfs de airconditioning te wensen over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamer liet wat te wensen over qua netheid en het zwembad kon ook wel een schoonmaakbeurt gebruiken. Het eten was niet echt om over naar huis te schrijven.. Een behoorlijk minpunt. Echter, in reactie op klachten over de kamer, heeft de manager op slimme wijze een bewakingscamera laten draaien om te controleren of de schoonmakers hun werk wel naar behoren deden. De camera was subtiel geplaatst in de buurt van de tv in de kamer. Let dus goed op mogelijke bewakingscamera's in uw verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit bescheiden hotel is dé hotspot in Labasa. Het vriendelijke personeel, heerlijke eten en gezellige bar met een redelijk drankenaanbod maken het verblijf hier top. Het zwembad is van goede kwaliteit en altijd schoon - elke middag is het er heerlijk vertoeven. Wij bezoeken Labasa regelmatig voor werk en zullen zeker weer voor dit hotel kiezen. Voor een extra luxe ervaring, kun je ook een luxe kamer boeken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl