ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Santa Anita

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een eerlijke recensie: VERSCHRIKKELIJK "HOTEL" Ik weet niet wat de normen zijn voor een "KWALITEITSHOTEL" maar Hotel Santa Anita is het SLECHTSTE HOTEL IN MIJN HELE LEVEN. De voorzieningen zijn allemaal versleten, oud, beschimmeld, en het ergste is dat het meer een MOTEL is dan een hotel. Het is gewoon het GRIEZELHOTEL. De muren zijn zo dun als papier en helaas konden we letterlijk ALLES horen vanuit de naastgelegen kamers, en het spijt me te moeten zeggen dat we in een soort DOORGANGSHOTEL of MOTEL hebben overnacht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Vanaf het moment van aankomst tot aan de eetervaring, werd ik verwelkomd met uitstekende service. Het personeel was attent en vriendelijk, altijd bereid om te helpen. De lobby straalde pracht en vernieuwing uit, maar de kamers konden hier en daar wel wat opfrissing gebruiken. Gelukkig was het bed nieuw en zeer comfortabel, zorgde de airco voor een aangename koelte en hielden de jaloezieën de kamer 's ochtends lekker donker. Het enige minpunt was de lauwe douche, die helaas niet echt warm werd. Hoewel het hotel een prettige tussenstop was tijdens mijn reis door de koperen kloof, zou ik niet per se teruggaan naar Los Mochis voor een langer verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring met dit hotel was een regelrechte nachtmerrie. Mijn bejaarde ouders hadden een reservering gemaakt, die helaas spoorloos leek verdwenen te zijn. Dit resulteerde in twee dagen vol frustratie en verloren tijd, waarbij ik ook nog eens geld moest uitgeven aan Uber-ritten en andere onvoorziene kosten. Het leek alsof het hotel pas in actie kwam nadat ik elders een nieuwe boeking had gemaakt. Plotseling was hun 'verloren' reservering als bij toverslag weer gevonden. De medewerkster bij de receptie was ronduit onbehulpzaam en bracht totaal geen begrip op voor de situatie. Er werd geen enkele vorm van verontschuldiging aangeboden en mijn aanstaande bruiloft werd hierdoor compleet overschaduwd. Al met al een vreselijke ervaring die ik het liefst met nul sterren zou beoordelen, als dat mogelijk was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel komt misschien hoog aangeschreven, maar het heeft zijn tekortkomingen. Hoewel het niet het meest luxueuze of handige hotel is dat ik heb bezocht, zijn de prijzen wel aan de hoge kant voor wat je krijgt. De televisie werkte helaas niet goed, maar gelukkig zorgden de comfortabele bedden en badkamer voor een aangenaam verblijf. Het restaurant bood een redelijk gevarieerd menu en de gerechten waren verrukkelijk en betaalbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn beoordeling gaat over het restaurant dat 's ochtends een ontbijtbuffet serveert. De gerechten zijn prima qua smaak, niet bijzonder opvallend maar zeker niet slecht. De variatie is niet enorm, maar je kunt van alles een beetje proeven met wat ze aanbieden. Echter, het zou handiger zijn als er personeel was om het buffet te verzorgen, in plaats van dat gasten zelf moeten rommelen onder glazen stolpen. Dit zorgt voor wat ongemak en wachttijd. De koffie is heerlijk en de sfeer is prettig en rustig. Over het algemeen is de prijs-kwaliteitverhouding redelijk, in lijn met wat je zou verwachten bij een gemiddeld advocatenkantoor.



© 2007-2025 ReisChecker.nl