ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Shandon House

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Laten we beginnen bij het enige positieve punt van deze accommodatie: de locatie. De nabijheid van het treinstation was de voornaamste reden voor mijn boeking bij dit hotel. Binnen 5 minuten lopen sta je al op het perron. Echter, na onze ervaring bij het Shandon Hotel was ik bereid dit gemak op te geven. Tijdens onze week in het Verenigd Koninkrijk keken we uit naar het verkennen van alles wat het te bieden had. Met een niet-restitueerbare boeking van 6 nachten kwamen we 's ochtends aan bij het Shandon, maar konden nog niet inchecken. De vriendelijke receptionist bewaarde onze bagage tot het inchecktijd was. Bij aankomst was het opvallend stoffig door lopende renovaties. 's Avonds ontvingen we een sleutel die met tape bij elkaar werd gehouden. Het begon al niet goed, maar we hielden hoop. Eenmaal bij onze kamer aangekomen, begon de ellende. De kamer rook niet fris bij binnenkomst en was totaal anders dan de foto's op de boekingssite. Geen airconditioning, slechts een kleine ventilator die amper één persoon koelde, laat staan twee. En toen werd het nog erger. De badkamerdeur was provisorisch gerepareerd met oranje tape... geen goed teken. De badkamer was klein en krap, totaal niet zoals op de foto's. Ik probeerde de deur dicht te doen maar hij bleef steeds open. Mijn partner had hetzelfde probleem. We gebruikten onze koffer om de deur dicht te houden terwijl een van ons op het toilet zat. Na het doorspoelen bleef het toilet verstopt. Op dat moment besloten we dat één nacht al te veel was, laat staan zes, dus boekten we onmiddellijk bij het Holiday Inn in Brentford (wat lastiger qua reizen, maar veel beter hotel). Na geconfronteerd te zijn met de realiteit van de misleidende foto's online, probeerden we via hotels.com een terugbetaling te regelen. Ondanks herhaaldelijk contact met Shandon Hotel, reageerden ze niet. Zelf benaderde ik hen direct en verzocht om restitutie vanwege de misleidende informatie. Hun reactie was echter dat de boeking niet-restitueerbaar was en ze ons geld niet zouden teruggeven. Nu ben ik bezig de zaak verder te escaleren om mijn geld terug te krijgen. De hele ervaring was een grote teleurstelling en zegt veel over de mate waarin het Shandon Hotel haar gasten waardeert. Niet alleen hebben ze misleidende informatie verstrekt op de boekingssite, maar ze tonen ook weinig bereidheid om een ontevreden gast tegemoet te komen. Ik betreur alleen dat ik geen bewijsfoto's heb genomen (les voor de toekomst). Mocht mijn verhaal niet op waarheid berusten, zou ik niet extra hebben betaald voor een ander hotel en bijkomende reiskosten gemaakt voor een minder gunstige locatie. Zou jij willen verblijven in een hotel dat geen inspanning levert om de tevredenheid van haar gasten te garanderen? De keuze is aan jou, maar laat mijn ervaring je waarschuwen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Laat je niet bedotten door de lovende recensies, ze zijn totaal niet te vertrouwen! Deze accommodatie verdient niet eens de naam 'hotel'. Er zijn ernstige veiligheidsgebreken die onmiddellijk aangepakt dienen te worden. Vanaf onze locatie op de bovenste verdieping konden we de ramen niet sluiten of vergrendelen. Er ontbraken zelfs simpele raambevestigingen. De badkamer was een broeinest van schimmel, een serieuze bedreiging voor de gezondheid. De branddeur stond voortdurend open, ondanks de duidelijke brandbeveiligingsinstructies. De trapleuningen waren los en de treden kraakten gevaarlijk onder onze voeten. En dan de staat van de vloeren, beddengoed, bevestigingen... Versleten gordijnen en een gammel bed dat bij elkaar werd gehouden met bidden en hopen! Het tapijt was zo vuil dat we onze schoenen niet uit durfden te doen. Zelfs de kraan in de badkamer wiebelde gevaarlijk. Geen sprake van ontbijt, de eetruimte was bezaaid met verwaarloosd meubilair. Voorkom alsjeblieft een dergelijke afschuwelijke ervaring en vermijd dit zogenaamde hotel ten koste van alles!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Na het lezen van gemengde beoordelingen was ik een beetje bezorgd, maar mijn verblijf overtrof mijn verwachtingen. Het bed was heerlijk comfortabel en fris, en de ligging van het hotel was onovertroffen. Wat echt opviel was de betaalbaarheid in vergelijking met andere opties in de buurt. Het enige minpuntje was dat er geen ventilatie of airconditioning aanwezig was, waardoor het na een warme dag in Richmond wat benauwd werd in de kamer. Gelukkig kon het vriendelijke personeel mijn persoonlijke spullen veilig bewaren in de koelkast van de gastenkeuken, aangezien er geen koelkast op de kamer aanwezig was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Absoluut te vermijden Niet het waard van zelfs maar één ster We hadden geboekt voor een rustig uitje tijdens een concert, maar bij aankomst bleek de plek behoorlijk gedateerd. De kamer was ronduit afschuwelijk - beschimmelde borden, water dat al dagen in de waterkoker stond, en zelfs een loshangende kraan. De badkamer zat onder de kalkaanslag en er was niet eens een volle wc-rol beschikbaar. Om nog maar te zwijgen over de vlekken op het bed en het gebrek aan veiligheidsmaatregelen op de tweede verdieping. Toen we klaagden bij de receptie, werd ons verteld dat er niets mis was met de kamer. De medewerker gedroeg zich uiterst onbeschoft en weigerde zelfs om ons de gevraagde informatie te verstrekken. Kortom, een ervaring om snel te vergeten. Hier komen we nooit meer terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Heathrow Airport is dichtbij! Gedurende de dag komt er elke minuut een vliegtuig laag over (soms wel vaker, soms minder)! Het voelt alsof ze recht de kamer binnenkomen. Neem oordopjes mee. Kamer nr. 25 is knus maar wat gedateerd, gelegen op de tweede verdieping aan de achterkant en verrassend rustig wanneer er geen vliegtuigen overvliegen. De bedden zijn comfortabel. De locatie is fantastisch in het charmante en levendige Richmond, met prachtige plekjes langs de Theems. Op slechts 10 minuten lopen van het centrum van Richmond. Er zijn veel winkels en laagbouw met mooie parken en landhuizen/musea in het groen. Tal van restaurants en terrassen. Een diverse mix van nationaliteiten. Weinig toeristen te bekennen. Gratis parkeergelegenheid op het achterterrein, maar slechts 4 plekken, dus wie het eerst komt... De kamerprijs is redelijk (in het centrum van Londen zijn kamers misschien luxer maar veel duurder en parkeren is een uitdaging (en duur). Daarbij is het er overvol met toeristen. Het is eenvoudig om naar het centrum van Londen te reizen met de District Line (metro), ongeveer 45 tot 60 minuten reistijd. Het station is dichtbij, op 10 minuten lopen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10

Shandon House is perfect gelegen op slechts een korte loopafstand van zowel het treinstation als het sfeervolle centrum van Richmond, met zijn prachtige Victoriaanse huizen. Hier kun je genieten van diverse winkels, gezellige pubs en heerlijke eetgelegenheden. Maak zeker ook een ontspannen wandeling langs de rivier de Theems. Dankzij de nabijheid van het treinstation ben je binnen 15 minuten op Waterloo Station, waardoor het een ideaal startpunt is voor een bezoek aan Londen. Hoewel Heathrow Airport in de buurt ligt en je overdag vliegtuigen kunt horen, is het 's nachts heerlijk rustig. De ruime tweepersoonskamer in Shandon House beschikt over een comfortabel bed van 140 cm breed, een televisie, bureau met stoel en een badkamer met bad/douche en toilet. Daarnaast zijn er ook voordelige eenpersoonskamers met gedeelde badkamers beschikbaar. De prijzen zijn zeer gunstig voor Londen, variërend van 40-60 pond voor een eenpersoonskamer en 80 pond voor een tweepersoonskamer, inclusief ontbijt. Het hotel biedt een kleine parkeerplaats voor 6-7 auto's (kosteloos). Het ontbijt is uitgebreid en van goede kwaliteit, met onder andere witte en bruine broodjes, croissants, toast, jam, koffie, thee, diverse ontbijtgranen, vruchtensap en vers fruit.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl