ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Courtyard By Marriott Las Animas

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens mijn verblijf in dit hotel heb ik gemerkt dat de kamers mooi zijn en ruim. Helaas was het hotel op dat moment aan het renoveren, waardoor het fitnesscentrum en het zwembad niet toegankelijk waren. Het restaurant was tijdelijk verplaatst naar een vergaderzaal, wat geen gezellige sfeer gaf. Daarnaast waren er problemen met de internetverbinding. Ik begrijp dat renovaties de dienstverlening beperken, maar het zou beter zijn geweest als deze informatie van tevoren op de website stond vermeld. Op die manier kunnen gasten zelf beslissen of ze willen verblijven in een hotel dat verbouwd wordt. De kamerprijzen waren hetzelfde gebleven, terwijl er minder faciliteiten beschikbaar waren dan beloofd. Ik heb een foto bijgevoegd van de services die werden geadverteerd, waarvan de eerste drie niet beschikbaar waren. Er was ook geen melding van de renovaties te vinden. Over het algemeen een teleurstellende ervaring. Ik moest mijn mobiele data gebruiken om deze feedback te kunnen schrijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vermijd deze plek ten koste van alles! Let op! Overal lawaai, zelfs het personeel vertelt leugens over van alles, het ontbijt is in een provisorische garage. Hun hebzucht gaat zo ver dat ze je laten verblijven op een bouwplaats! Het hotel is een puinhoop, ondergaat totale renovatie met veel zwaar gehamer en slooplawaai op de 5e verdieping. Zelfs aan de overkant van de straat hoor je het! En dat is een snelweg! Dit feit wordt niet publiekelijk vermeld, wat het vrijwel ondraaglijk maakt tussen 9.00 en 18.00 uur. Na die tijd is het vrij comfortabel en niet lawaaierig. Ik vind de kamers leuk, maar het is gewoon te luid. Als je tijdens kantooruren vanuit je kamer online moet werken, vergeet het maar. Ik heb geklaagd en beloofde extra punten gekregen die ik nooit heb ontvangen, typisch bij hun algemene zakelijke ethiek (weglatingen, vals spelen, liegen). Ze boden aan om te annuleren, maar gezien de rest van de hotels in deze stad besloot ik gewoon te blijven. Puebla heeft over het algemeen vrij AFSCHUWELIJKE hotels. Misschien kom ik volgend jaar terug als het gerestaureerd is. Het ligt precies tegenover de La Comer-supermarkt, mijn favoriete winkel in Mexico. De kamer was behoorlijk schoon, het schoonmaakpersoneel doet goed werk. De ontbijtzaal heeft een sfeer van een provisorische garage, althans zo ziet het eruit. hoewel het meer lijkt op een krap omgebouwde vergaderruimte van 60 m2 met ongeveer 100 stoelen. Zeer misleidend om de aanzienlijke en lawaaierige werkzaamheden niet te vermelden op de websites. Ze vertelden me dat het op de Marriott-site stond, maar zelfs daar vond ik geen enkele vermelding over deze constructie. Het zwembad is ook gesloten. Positief punt: het personeel was zeer beleefd en vriendelijk. Ze boden me 3000 belachelijke Marriott-punten aan voor het lawaai en raad eens? Ik heb ze nooit gekregen. Ga niet in discussie met die zielige Emilio, dien gewoon een officiële klacht in bij Marriott Corporate. Dit hotel is precies hoe een Marriott niet zou moeten zijn. Geen eer, geen eerlijkheid en leugenaars.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik bezocht een zakelijk evenement in een ruime, schone zaal met een cafetariaservice. De catering was van goede kwaliteit en de locatie was gunstig gelegen. Ook viel me op dat de hotelkamers goed bereikbaar waren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een tijdje geleden hadden we een familie-evenement in dit hotel. Destijds was de service redelijk goed, maar toen we deze week gingen om een offerte te krijgen voor een evenement, was de verantwoordelijke persoon nogal onbeschoft. We vroegen om informatie, en bij aankomst wilde ze ons niet persoonlijk helpen of informatie geven, en beweerde dat alles in de PDF stond die ze per e-mail had gestuurd (die eigenlijk van tevoren beloofd was en ze stuurde het vlak nadat we hadden gemeld dat we al in het hotel waren aangekomen). Ze was heel, heel, heel kortaf. We waren bereid om ons evenement daar te houden, maar door deze behandeling kozen we ervoor om een andere locatie te zoeken. Bedankt voor niets.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een paar maanden geleden had ik een vervelende ervaring tijdens mijn verblijf. Ik vond dat de kamers klein waren en weinig voorzieningen hadden. Helaas was de verwarming van het zwembad niet ingeschakeld en niemand had me daarvan op de hoogte gesteld, waardoor ik in ijskoud water belandde. Ik merkte ook op dat de badkamers niet het gebruikelijke hygiënezegel hadden, wat kan betekenen dat ze niet goed schoongemaakt waren. Toen ik naar de sportschool ging, werkten de lichten niet. Gelukkig was er voldoende gratis parkeergelegenheid en konden we profiteren van kortingen via Booking.com. Over het algemeen zien de faciliteiten er goed uit, maar het lijkt erop dat ze details zoals deze verwaarlozen, waardoor de kwaliteit van de service achteruitgaat.



© 2007-2025 ReisChecker.nl