ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grosvenor Hilton

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ons verblijf in het Grosvenor hotel viel behoorlijk tegen. Tijdens de rode weerswaarschuwing van enkele weken geleden konden we niet naar ons geplande tweedaagse verblijf reizen en het evenement dat we zouden bijwonen werd geannuleerd. Het hotel liet ons weten dat we alleen een terugbetaling konden krijgen voor één van de twee nachten, ondanks dat de tweede nacht ook werd beïnvloed door oranje weerswaarschuwingen. Het gedoe met Booking.com en de klantenservice van het hotel was ronduit beschamend. We probeerden rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice en de receptie van het hotel, maar beide leken urenlang onbemand te zijn. De enige directe communicatie die we ontvingen van het hotel was het aanbod van een gedeeltelijke terugbetaling via Booking.com. Misschien is dit een les voor ons om altijd reisverzekering af te sluiten, zelfs voor een trip naar een locatie slechts 30 mijl verderop. Of misschien is het een les die ons vertelt dat een eerder fantastisch hotel nu slechts een uitgeputte versie is van wat het ooit was, vastbesloten om elke cent uit zijn gasten te persen. Uiteindelijk hebben we de boeking kosteloos verplaatst naar de datum waarop we hoopten dat het evenement zou plaatsvinden in plaats van een verlies van £120 te nemen. Het liep uiteindelijk goed af voor ons, maar we zijn enorm teleurgesteld in het gebrek aan goede wil van het hotel en de manier waarop ze de situatie hebben aangepakt. Daarnaast liet onze hotelkamer te wensen over; er was een luid druppelgeluid uit de muren te horen, ons toilet spoelde niet goed door, de wastafel was gebarsten, één handdoek was vies, het hoofdeinde van het bed was bevlekt en we vonden zelfs een kamersleutel van de schoonmakers in ons kussensloop. Wij keren niet meer terug naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik verbleef hier met mijn gezin voor een nacht en we waren onder de indruk van de brandschone en gezellige kamers. We genoten van heerlijke cocktails in de Be Gin bar en hebben voortreffelijk gegeten bij restaurant Bo Vine. Het personeel was ontzettend vriendelijk en de service was top. De locatie was perfect voor het verkennen van de evenementen en bezienswaardigheden in West End. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas moet ik bevestigen dat de negatieve beoordelingen juist zijn. Ik heb zojuist ingecheckt en ik werd in eerste instantie verteld dat ik uitzicht zou hebben op de botanische tuin, maar in werkelijkheid keek ik uit op de straat met slechts een enkele boom. De staat van de kamer was teleurstellend: een gebarsten wastafel, een walgelijk toilet, een beschimmelde douche en een algemeen verouderde uitstraling die dringend toe is aan renovatie. Zelfs het hoofdbord wiebelde gevaarlijk. Het personeel bij de receptie was niet bepaald vriendelijk en behulpzaam, wat de algehele ervaring niet ten goede kwam. Al met al is dit zeker geen viersterrenhotel te noemen. Ik overwoog om onmiddellijk te vertrekken en ergens anders onderdak te vinden, maar helaas weigerden ze mijn geld terug te geven, ondanks de onbevredigende omstandigheden. Is dit echt de standaard dat van een viersterrenhotel in Glasgow verwacht mag worden?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het spijt me heel erg om te zeggen dat ons verblijf in dit hotel voor onze bruiloft een grote domper was. Het management leek totaal niet begaan met onze ervaring en behandelde ons met een schrijnend gebrek aan zorg en respect. Hoewel andere leveranciers geweldig waren, heeft dit hotel helaas onze speciale dag verknald. Ondanks dat we het management ruimschoots de tijd hebben gegeven om verbetering te tonen, lijkt het erop dat onze feedback niet serieus is genomen. Mijn advies zou zijn om een ander hotel te kiezen als je kunt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens mijn verblijf heeft Sonam me enorm geholpen nadat mijn reisagent de reservering had laten mislopen. Ze was ontzettend vriendelijk en ongelofelijk attent. Dankzij haar hebben we een vreselijke start van onze reis kunnen ombuigen, en daar ben ik haar ontzettend dankbaar voor. Ook Thomas, een van de barmannen, zorgde voor veel vermaak met zijn humor en droeg bij aan een geweldige ervaring. De service was top.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Ik heb een aangename overnachting gehad. De locatie is niet in het hart van de stad, maar met de auto of taxi ben je er binnen 10 minuten.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl