ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Black Swan

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens ons tweedaagse verblijf werden we overladen met vriendelijke en behulpzame service vanaf het moment dat we aankwamen tot het einde van ons verblijf. De kamer was ruim en brandschoon, met alle benodigde voorzieningen bij de hand. Twee avonden op rij hebben we genoten van heerlijke gerechten in het restaurant, met een uitgebreid menu en voortreffelijke bediening. Het ontbijt overtrof al onze verwachtingen. Zonder twijfel zullen we hier in de toekomst weer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Al enkele jaren maken we regelmatig gebruik van dit hotel voor onze lunchuitjes, maar het is er nog nooit van gekomen om een recensie achter te laten. Dus, hierbij alsnog! De medewerkers van het hotel zijn ongelofelijk gastvrij en letten goed op de details, de service is vlot en uiterst professioneel. Het eten is altijd van voortreffelijke kwaliteit en wordt geserveerd met de juiste temperatuur. Als je op zoek bent naar een smakelijke maaltijd in Helmsley, kan ik dit hotel van harte aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De locatie is prachtig gelegen en de kamer is oké, maar mist de finesse van een 4-sterrenverblijf. Het eten en de service zijn ook niet op dit niveau. Het leek alsof het personeel het erg druk had, terwijl het hotel niet vol zat. Er werden fouten gemaakt bij de bestellingen en verzoeken voor water werden vergeten of genegeerd. Het historische gebouw is weliswaar mooi, maar de binnenkant is erg somber. Gelukkig is er een prachtige tuin aan de achterzijde. De garnalencocktail was het meest simpele gerecht op het menu en te vermijden. Het ontbijt daarentegen was wel goed. Ik heb geprobeerd eerlijke feedback te geven, zowel positief als negatief. Een speciale dank aan Andy en een andere vriendelijke receptionist die uitblonken in hun service.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik reserveerde voor de lunch op zondag als verrassing voor mijn vrouw, aangezien ze hier 53 jaar geleden voor het laatst was geweest. Ze herinnerde zich die ervaring nog goed. Het personeel was vriendelijk en attent, maar de verwachting van een 4-sterrenhotel-lunch werd niet waargemaakt. Helaas leek het meer op een simpele kantinemaaltijd. Mijn vrouw kreeg slechts twee dunne plakjes varkensvlees dat er oud uitzag en op een berg aardappelpuree was gelegd om meer te lijken dan het was. De bijgerechten bestonden uit een mix van koolsoorten, wat wortelplakjes en wat koolraap, alles overgoten met een flauwe en waterige jus. De geroosterde aardappelen leken eerder gekookt dan geroosterd, en de borden waren helaas koud. We vroegen om mierikswortel en appelmoes, maar de ober leek niet te weten wat we bedoelden. Ondanks de teleurstellende maaltijd, maakten de Yorkshire Moors onze rit van 330 kilometer de moeite waard. Al met al was dit waarschijnlijk de minst indrukwekkende zondaglunch die we in Yorkshire hebben gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een groep van zes vermoeide fietsers, doordrenkt van inspanning, ontving op het nippertje een kamer in dit hotel terwijl hun fietsen veilig werden gestald. Een jonge vrouw verwelkomde ons hartelijk, ondanks de geur, met haar vriendelijke en doeltreffende service. Het diner was verrukkelijk en royaal geproportioneerd voor een bescheiden prijs, en de volgende ochtend genoten we van een voortreffelijk ontbijt. Mijn ruime kamer bood een uiterst comfortabele ervaring. De ambiance in het hotel was fantastisch, en het feit dat honden welkom zijn in de bar was een aangename verrassing. Een geweldige ervaring!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl