ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Camino Real

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel was erg prettig. Het restaurant was ook erg goed (maar wel prijzig). Ik geef de kamer vier sterren, omdat de afvoer van de douche/ badkuip niet werkte en er water bleef staan tijdens het douchen. Omdat ik er maar één nacht was, had ik geen tijd/ zin om de receptie of de technische dienst te bellen. Het personeel van de housekeeping was geweldig. Ik was mijn laptopkabel vergeten en ze boden mij oprecht aan om hun telefoonlader te lenen. Toen besefte ik dat ik mijn eigen kabel kon gebruiken, dus het was niet nodig om erom te vragen. Ik heb het gebruikt tijdens mijn volgende vergaderingen (het was een oplaadkabel en adapter voor mijn telefoon). Ik had lunch, Tortilla soep en Rib Eye taco's, die erg goed en royaal waren (beter om slechts één van de twee te bestellen). Misschien moet het hotel hun procedures en beleid herzien en verbeteren als een bedrijf de kamer en maaltijden vooraf betaalt (ontbijt is inbegrepen, maar als bedrijven ook lunch of diner moeten dekken, verloopt het proces langzaam en niet soepel). Al met al had ik een goede ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De ruime kamers zijn voorzien van comfortabele bedden en luxe beddengoed. De badkamers zijn modern en goed uitgerust. Geniet van de prachtige binnenplaats voor een ontspannen middag en maak gebruik van de uitstekende sportschool. Hoewel er weinig gratis extra's zijn en de roomservice aan de prijzige kant is, rechtvaardigt de algehele ervaring de keuze voor dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Prachtige bouw, teleurstellende service! Voor een bruiloft besloten we om vijf kamers te reserveren voor een verblijf van twee nachten. Op het laatste moment annuleerden twee koppels hun verblijf voor de eerste nacht, maar het hotel weigerde restitutie te geven - frustrerend! De volgende dag wilden de laatkomers inchecken, maar kregen te horen dat ze een extra "no-show boete" moesten betalen. Dit was het moment waarop ik persoonlijk moest ingrijpen, aangezien ik al voor vijf kamers voor twee nachten had betaald. En alsof dat nog niet genoeg was, begonnen ze om 9 uur 's ochtends te boren in de aangrenzende kamer. Waarom zouden ze op een zaterdag midden in twee bruiloften verbouwen in plaats van dit op een rustigere dag te doen? Ondanks herhaalde meldingen en klachten leek het hotel geen idee te hebben van fatsoenlijke klantenservice. Het is jammer dat zo'n prachtige hotelketen met geweldige faciliteiten zich zo teleurstellend kan gedragen...



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamer biedt veel ruimte en de bedden voelen hemels aan. Het zwembad is verrassend warm en heeft een ondiep gedeelte, omgeven door een sfeervol buitenterrein. De service is uitzonderlijk; alle medewerkers stralen vriendelijkheid en behulpzaamheid uit. Het hotel heeft een ietwat verouderde uitstraling en zou wat meer onderhoud kunnen gebruiken, maar dat weerhoudt mij er niet van om hier opnieuw te verblijven. Het restaurant biedt gerechten van redelijke kwaliteit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel met vier sterren was absoluut een grote teleurstelling. De staat van de faciliteiten was verontrustend en onhygiënisch, en de service liet veel te wensen over. Er is dringend behoefte aan een renovatie. Bovendien waren er problemen in de kamer, zoals een defect vochtextractorsysteem in de badkamer. Ik zou dit hotel niet aanbevelen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl