ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Fairmont Le Palace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Wat een teleurstellende ervaring met dit hotel! Bij aankomst werden we compleet genegeerd en aan ons lot overgelaten met onze bagage, zonder enige hulp. Voor een vijfsterrenhotel was dit zeker onverwacht. De kamer was klein en miste zelfs basale voorzieningen zoals shampoo en conditioner. Ongelooflijk teleurstellend. Het feit dat extra's zoals parkeren en de minibar ook nog eens apart betaald moesten worden is absurd voor deze luxe accommodatie. Het personeel leek afwezig en ongeïnteresseerd. Gelukkig waren er ook enkele positieve punten, zoals de goede locatie, het uitgebreide ontbijt en de algehele netheid van het hotel en de kamers.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Absoluut perfect! Bij mijn tweede verblijf was de ontvangst nog steeds hartelijk en vrijgevig, de service overal foutloos, de kamers onberispelijk en het uitzicht blijft betoverend. Bedankt voor jullie constante streven naar perfectie en voor het maken van mijn bezoek zo bijzonder!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Geachte team van Fairmont Spa, Na een jaar vol exclusieve spa-ervaringen, voel ik de behoefte om mijn gedachten en gevoelens met u te delen. Jullie spa en fitnessfaciliteiten zijn zo fantastisch ingericht, met adembenemend uitzicht, en altijd brandschoon en goed onderhouden. Je kunt er zowel actief bezig zijn als tot rust komen, waardoor je even helemaal loskomt van de alledaagse drukte. Bovendien is het personeel altijd attent en vriendelijk. Ik zou graag willen benadrukken hoe twee speciale medewerkers mijn ervaringen nog specialer hebben gemaakt. Om te beginnen Anabel, altijd vriendelijk, begroet leden met een stralende glimlach en staat klaar om te helpen met al hun vragen. Haar zorgzame service is van onschatbare waarde en laat zien hoezeer ze om het welzijn van de leden geeft. Dan hebben we Gaudi, die de sportschool tot een warme plek heeft gemaakt. Haar energieke en effectieve lessen, gericht op alle spiergroepen, zijn niet alleen leuk, maar hebben me ook aanzienlijke vooruitgang gebracht. Zowel Anabel als Gaudi dragen bij aan de club met hun toewijding en voortreffelijke service. Ik wil mijn oprechte waardering uitspreken voor jullie professionaliteit en persoonlijke aandacht. Met hartelijke groet, Marina C.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik kan dit hotel van harte aanbevelen! Mijn zus en ik hebben een heerlijk meidenweekend gehad en waren ontzettend tevreden! Bij de receptie werden we hartelijk ontvangen door Sergio, die ons alle informatie over het hotel gaf. Ook Tayeb, de valet, was altijd vrolijk, behulpzaam en vriendelijk in het contact met ons. Eigenlijk was al het personeel geweldig! We hadden een prachtige hoekkamer met gedeeltelijk uitzicht op het meer, een fijne welkomstmand en leuke attenties zoals chocolaatjes op ons opgemaakte bed voor de nacht! Het hotel zelf is prachtig en sfeervol versierd voor kerst. De locatie is perfect! Op loopafstand van het treinstation en de kerstmarkt! En we waren helemaal weg van hun spa en zwembad! Elke avond waren we daar heerlijk ontspannen! Ook zijn we op de laatste ochtend gegaan, het uitzicht op de bergen vanuit het zwembad is idyllisch! Een absolute aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onze uitstap naar het prachtige Palace in Montreux was gepland met als doel een onvergetelijke culinaire ervaring bij Denis Martin te beleven. En wat een ervaring was het! Het verrassingsmenu, gecreëerd door chef-kok Denis Martin, nam ons mee op een reis door complexe smaken en opmerkelijk precieze creaties. Elk gerecht was als een ontdekking op zich, prachtig gepresenteerd en vergezeld van perfect harmonieuze wijn-spijscombinaties. De service was vlekkeloos, tot in de puntjes verzorgd, met een presentatie die elk bord verheven. Een waar spektakel voor de zintuigen, dat absoluut moet worden beleefd!



© 2007-2025 ReisChecker.nl