ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Holiday Inn Express Zona Era

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik heb een arrangement geboekt waarbij alles inbegrepen was. Bij aankomst moest ik 10 minuten wachten bij de receptie terwijl er drie medewerkers aanwezig waren die geen aandacht aan me schonken. Het ontbijtaanbod was teleurstellend beperkt: ik heb uiteindelijk een croissant en cappuccino gekocht in het café van het hotel aangezien er weinig andere opties waren. Het zwembad was niet goed onderhouden en het strand was bedekt met zand. Kortom, ik raad deze plek niet aan. Helaas moest ik extra betalen voor zaken die normaal gesproken inbegrepen zouden moeten zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een fantastische plek om tot rust te komen! Het personeel van het restaurant, de bar, de snackbar, de activiteitenbegeleiders en de schoonmaakploeg zijn allemaal ontzettend aardig en behulpzaam. Helaas kunnen we niet hetzelfde zeggen over de receptie; zij leken alleen geïnteresseerd te zijn in het naleven van de regels en gaven geen verdere uitleg. De kamers zijn rustig en schoon, het eten is heerlijk en gevarieerd. Helaas was het zwembadwater erg koud en het strandgedeelte klein en vol stenen. Ondanks deze minpuntjes zouden we zeker teruggaan vanwege de uitstekende service van het personeel. Eén grote kritiekpunt is dat de receptie vooral vriendelijk lijkt te zijn tegenover buitenlandse gasten. De activiteitenbegeleiders zijn ontzettend lief voor de kinderen, vooral degene die gezichtjes komt verven; wat een vriendelijk persoon!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik boekte mijn verblijf via de Besday website op zoek naar een luxueus viersterrenhotel, maar bij aankomst bleek het slechts een driesterrenaccommodatie te zijn, een verrassing die ik niet had verwacht. Dit was slechts het begin van mijn teleurstelling. Ondanks het betalen voor all-inclusive service, bleek deze niet zo "all-inclusive" te zijn als beloofd. Hoewel bij aankomst 2 flessen water op de kamer stonden, moest ik voor extra water telkens betalen. Hetzelfde gold voor koffie, die alleen bij het ontbijt was inbegrepen, en waarvoor later extra kosten werden gerekend. De werkelijkheid onderscheidde zich sterk van wat er op de boekingspagina werd voorgesteld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf in dit hotel was een complete teleurstelling. De faciliteiten zijn verouderd en slecht onderhouden, duidelijk toe aan renovatie. Het ontbijt was een van de grootste minpunten. De meeste gerechten waren erg vet en van lage kwaliteit. De enige echt goede optie was de omelet, maar om deze te bemachtigen moest je een wachtrij van ongeveer 15 minuten trotseren, wat de maaltijd nog frustrerender maakte. Daarnaast schortte het aan de veiligheid van het hotel. Terwijl ik weg was, werd mijn koffer opengemaakt in mijn kamer, wat het gebrek aan controle en bescherming van de gastenbenodigdheden aantoont. En alsof dat nog niet erg genoeg was, toen ik het voorval meldde, zei het hotelpersoneel dat ze de politie zouden inschakelen voor onderzoek, maar dit is nooit gebeurd. Ze hebben alleen de interne beveiliging ingeschakeld, die geen concrete maatregelen nam. Het niveau van dienstverlening was ook beneden peil. Het personeel was niet erg gastvrij, miste hartelijkheid en toonde weinig interesse in het creëren van een goede ervaring voor de gasten. De locatie liet ook veel te wensen over. Het hotel lag ver van alles verwijderd, waardoor toegang tot restaurants, supermarkten en toeristische attracties bemoeilijkt werd. Om ergens te komen, leken alleen de excursiepakketten van reisbureaus een optie, wat de vrijheid om zelf de omgeving te verkennen beperkte. Bovendien rekenden taxichauffeurs buitensporige prijzen, waardoor toeristen werden uitgebuit en elke verplaatsing een aanzienlijke extra uitgave werd. Mijn verblijf was gepland tot 26/03, maar ik ben op 23/03 vertrokken omdat ik het gewoon niet langer kon uithouden. De ervaring was zo slecht dat ik mijn reis heb ingekort om verdere problemen te vermijden. Ik zou dit hotel absoluut niet aanbevelen en zou er ook niet meer verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op het strand vind je helaas veel zeewier, maar gelukkig zijn niet alle extra's inbegrepen. Sommige drankjes, zoals wijn, en bepaalde gerechten moet je apart betalen. Het buffet had weinig variatie en ontbrak aan opties. Bij het ontbijt waren chilaquiles en bonen de enige keuzes voor eieren. Bij aankomst bij de receptie waren er drie medewerkers, maar slechts één was aan het werk en dat terwijl de anderen sushi wilden eten. Toen we om 12 uur moesten uitchecken, werd ons verteld dat we na het uitchecken niet meer konden eten of drinken. De snackbar ging pas om 12.30 uur open en het restaurant om 13.30 uur, wat onhandig was. De prijs voor het all-inclusive verblijf voldeed niet aan onze verwachtingen in vergelijking met andere resorts voor een vergelijkbare prijs. We raden deze plek niet aan, vooral niet vanwege de slecht bereide maaltijden.



© 2007-2025 ReisChecker.nl